دسته‌بندی نشده

آرمین راد هکر معروف کیست + تصاویر

زندگینامه آرمین راد

آرمین راد شخصی است که پیشتر برخی رسانه های داخلی از موفقیت وی در هک کردن صفحه اینستاگرامی افرادی چون مریم رجوی، رهبر فرقه مجاهدین خلق، مسیح علینژاد و دهها صفحه اینستاگرامی دیگر خبر داده بودند. بعدها مشخص شد که این فرد اساساً هکر نیست و با استفاده از یک سری شگرد ساده خود را به نام هکر به جامعه معرفی کرده است.

در بسیاری از صفحات اجتماعی آرمین راد به این گونه معرفی شده : آرمین راد هکر معروف ایرانی کلاه سفید که پیج های بزرگی را در اینستاگرام هک کرده است، آرمین راد هکر نخبه ایرانی می باشد و او متولد سال ۶۵ در لرستان می باشد و هم اکنون 34 سال سن دارد.

آرمین راد ، ایوب راد ، بیوگرافی آرمین راد ، آرمین راد هکر ، زندگینامه آرمین راد

نام واقعی آرمین راد

۲۹ فروردین ۱۳۹۸ خبر رسید که آرمین راد به دلیل کلاهبرداری و برخی فعالیت های غیرقانونی بازداشت شده است. همچنین در این رابطه اعلام شد که نام واقعی او نه آرمین راد بلکه ایوب فروغی راد است و تحصیلات دانشگاهی او نیز نه دکترا بلکه نهم متوسطه است.

separator line

تحصیلات آرمین راد

سابقه در مورد تحصیلات آرمین راد شنیده بودیم که مدرک لیسانس شبکه و کامیپوتر زیر شاخه نرم افزار از دانشگاه دارد و از دوران کودکی عاشق کار با کامپیوتر و رایانه بوده است. علاقه آرمین راد به هک و مسائل مربوط به آن تا حدی بود که او ۲۴/۷ مشغول به انجام و یادگیری آن شده است اما اکنون برخی سایت های خبری مدعی اند که آرمین راد تنها دوره متوسطه را به پایان رسانده است و تحصیلات دانشگاهی ندارد

وی با تلاش و هوش زیاد توانست به نابغه هک تبدیل شد و که اکنون یکی از چند هکر نخبه ایرانی محسوب شود که تاکنون بیش از ۲ هزار صفحه اینستاگرام را به دلیل توهین به ایران و اسلام از دسترس خارج کرده است.

آرمین راد ، ایوب راد ، بیوگرافی آرمین راد ، آرمین راد هکر ، زندگینامه آرمین راد

درآمد آرمین راد

آرمین راد در مصاحبه اش گفته : درآمد اصلی من از شبکه و برنامه نویسی و از طریق همین تخصصم در امنیت سایت و شبکه مخارج زندگیم می گذرد. من نیاز به هیچ هزینه‌ای ندارم. بار‌ها گفتم به خون پاک سیدشهدا قسم من یک هزار تومانی بابت هزینه‌هایی که انجام دادم از هیچ سازمانی نگرفتم.

separator line

ماجرای خواب آرمین راد و عوض شدن مسیر زندگیش

آرمین راد مدعی است که دیدن یک خواب مسیر زندگیش را تغییر کرده است او در این رابطه گفته است : من به علت بیماری چشمی تا مرحله کوری پیش رفتم؛ از امام حسین خواستم که چشمان مرا شفا دهد و بعد از این ماجرا من راهم را عوض کردم قبل از این من خیلی بی تفاوت بودم.

یک حاج آقایی دو سال پیش یه من گفت: آرمین تو استعداد فعالیت در فضای مجازی را داری و می‌توانی با کسانی که به امام حسین و شیعیان توهین می‌کنند برخورد کنی. اول از انجام کار امتنا کردم، اما یک خواب سرنوشت من راعوض کرد.

آرمین راد ، ایوب راد ، بیوگرافی آرمین راد ، آرمین راد هکر ، زندگینامه آرمین راد

یک شب خواب دیدم مردم وخیلی تشنه بودم و هرقدر درخواست آب می‌کردم، به من آبی نمی‌دادند یک نفر گفت: مگر تو در دنیا کمک ما کردی که اینجا به تو آب بدهیم؟

از همان جا عهد بستم و گفتم یا امام حسین من از این لحظه هر استعداد و تخصصی که دارم در راه شما و فضای مجازی استفاده می‌کنم و تاکنون بیش از سه هزار صفحه هتاک به اهل بیت و شیعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در اینستاگرام بستم.

آرمین راد ، ایوب راد ، بیوگرافی آرمین راد ، آرمین راد هکر ، زندگینامه آرمین راد

هک صفحه عرب اسپرت

آرمین راد میگوید برای هک پیج عرب اسپورت شش ماه کار و تلاش کرده است تا توانسیته این پیج را با یک میلیون فالور هم کند او در مورد علت هک کردن این صفحه گفت دلیل این کارم هم آتش زدن پرچم مقدس ایران بود که خیلی به غیرتم برخورد.

او پس از هک این صفحه نوشت : که هیچ وقت برای ایران و ایرانی شاخ نشوید یا علی.

او همچنین مدعی شده که بعد از گذشت چند ماه با هزینه میلیونی و بهترین هکرهای روسی و چینی، نتوانستند صفحه را از دست وی خارج کنند.

separator line

هک اینستاگرام ساشا سبحانی

آرمین راد کلیپی در اینستاگرامش منتشر کرد و گفت که اینستاگرام ساشا سبحانی پسر جنجالی وزیر ایران در ونزوئلا را هک کرده است

آرمین راد با انتشار این ویدئو نوشت :
الان که این کلیپ رو توی اینستاگرامم اپلود میکنم ساعت سه نصف شب و این ویدئو یازده ساعت پیش ساعت پنج عصر قبل ملحق شدن به تیمم و حمله به ساشا برای ملت شریف ایران و جلوگیری از هرگونه کپی برداری از کارما توسط افراد سودجو وبیسواد گرفته و منتشر شده.
پ.ن: تشکر میکنم ازشاگردای عزیزم
پ.ن١:الوعده وفا امشب بسته شد
پ.ن٢:ضمینه این کلیپ به خاطر مدد گرفتن از مولایم علی با زبان روزه در این حمله بود
تبریک به ملت ایران امیدوارم جیگرتون خنک شده باشه

separator line

ماجرای توهین به قوم لر و بستن پیج سلطنت طلبان

آرمین راد یا ایوب فروغی راد صفحه صفحه سلطنت طلبان را با 400 هزار فالور هک کرده است دلیل این کار وی به گفته ی خودش توهین به مراسم گل مالی مردم لرستان در روز عاشورا بوده است و چون آرمین اصالتا بختیاری است اقدام به هک این پیج در طی 5 روز کرده است . از نظر وی این صفحه اهمین بسیار بالایی داشته است

آرمین پس از هک پیج سلطنت طلبان در ابتدای امر زیارت عاشورا را در این صفحه پست کرد و نوشت : من یک لر هستم . دشمنان این آب و خاک بدانند کشور و انقلاب ما جوان‌هایی دارد هر چند تیپ ما به حزب اللهی‌ها نخورد، اما ما پشت انقلاب و نظام هستیم.

separator line

پیشنهاد شاهین نجفی

آرمین راد مدعی است که شاهین نجفی به او پیشنهاد همکاری داده است و به او پیشنهاد کار در کشور آلمان را داده است . آرمین راد در جواب شاهین نجفی گفته است : انقدر بدبخت نشدم که با تو همکاری کنم.

آرمین راد ، ایوب راد ، بیوگرافی آرمین راد ، آرمین راد هکر ، زندگینامه آرمین راد

اعتقادات مذهبی آرمین راد

بر اساس گفته های آرمین راد ، او ارادت خاصی به امامان و ائمه دارد و همواره به آنان توسل می کند

آرمین راد ، ایوب راد ، بیوگرافی آرمین راد ، آرمین راد هکر ، زندگینامه آرمین راد

ماجرای دستگیری آرمین راد

آرمین راد بنا بر ادعای سایت «رویکرد امروز» با تیتر «هکر کلاهبرداری که خود را انقلابی معرفی می‌کرد»، بازداشت شده است.

این سایت با انعکاس ویدیویی شطرنجی شده، نوشت: «مشهور به ایوب‌ تیغ‌ زن که خود را هکرانقلابی معرفی می‌کرد و مدرک دکترای تقلبی خود را تقدیم [یکی از مسوولان] کرده بود و مهمان بسیاری از برنامه‌ها و خبرگزاری‌ها بود، بازداشت شده. این ویدیو و این عکس در صفحه اینستاگرام او منتشر شده و گفته شده او به جرم تشویش اذهان عمومی،‌ بازداشت شده است».

شنیده‌ی خبرنگار انصاف نیوز هم بازداشت او را تایید کرده است .

آرمین راد ، ایوب راد ، بیوگرافی آرمین راد ، آرمین راد هکر ، زندگینامه آرمین راد

اینستاگرام آرمین راد

پیج اصلی آرمین راد در اینستاگرام: https://www.instagram.com/p/BZzIREkFhVF/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا