دسته‌بندی نشده

آدرس و تلفن نمایندگی وزارت امور خارجه تبریز

دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال غرب کشور (استان آذربایجان شرقی)

  • آدرس نمایندگی وزارت امور خارجه استان آذربایجان شرقی: استان آذربایجان شرقی، تبریز – بلوار شهید باکری (ائل گلی) – جنب ایستگاه مترو سهند (درب شرقی)
  • تلفن نمایندگی وزارت امور خارجه استان آذربایجان شرقی: 04133804630
  • ساعت کاری نمایندگی وزارت امور خارجه استان آذربایجان شرقی: شنبه لغایت پنج شنبه – شنبه تا چهارشنبه 06:00 تا 13:00 – پنج‌شنبه: 06:00 تا 12:00

سایت نمایندگی وزارت امور خارجه

نمایندگی وزارت امور خارجه در تبریز یکی از سازمان‌های دولتی است که مسئولیت‌های مختلفی در ارتباط با مسائل خارجی دارد. این دفتر، به عنوان نمایندگی وزارت امور خارجه در شهر تبریز فعالیت می‌کند.

وظایف اصلی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در تبریز شامل موارد زیر می‌شود:

پیگیری مسائل مرتبط با روابط بین‌الملل: این دفتر مسئول پیگیری مسائل و مذاکرات مختلف با کشورهای دیگر و نهادهای بین‌المللی به منظور حفظ منافع کشور و توسعه همکاری‌های بین‌المللی است.

ارتباطات دیپلماتیک: این دفتر ارتباطات دیپلماتیک را با سفارتخانه‌ها، کنسولگری‌ها، سازمان‌های بین‌المللی و دیگر نمایندگی‌های خارجی در تبریز برقرار می‌کند.

مساعدت‌های کنسولی: دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در تبریز مسئول ارائه مشاوره‌های کنسولی به شهروندان ایرانی و خدمات مرتبط با پاسپورت، ویزا و مسائل مرتبط با اقامت خارج از کشور می‌باشد.

تبلیغ و نشر سیاست‌های خارجی: این دفتر وظیفه تبلیغ و نشر سیاست‌های خارجی کشور را در اطراف منطقه تبریز و برقراری ارتباط با رسانه‌های محلی بر عهده دارد.

تسهیل نمایندگی‌های تجاری: این دفتر مسئول تسهیل و پشتیبانی از نمایندگی‌های تجاری کشورها در تبریز و همچنین حمایت از فعالیت‌های تجاری و اقتصادی در این منطقه است.

separator line

حتماً بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا