جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
۷۰ متن و عکس تبریک رسمی و اداری فرا رسیدن هفته بسیج مستعضفان_6587b04c60274.jpeg
۷۰ متن و عکس تبریک رسمی و اداری فرا رسیدن هفته بسیج مستعضفان_6587b04c60274.jpeg

۷۰ متن و عکس تبریک رسمی و اداری فرا رسیدن هفته بسیج مستعضفان

سرفصل های این مقاله

جدیدترین متن و پیامهای رسمی و اداری به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج مستضعفان

بسیجی، شیعه و سنی ندارد

به فرمان ولی سر میسپارد

شاعر بسیجی، مرحوم محمد رضا آقاسی

هفته بسیج مبارک باد


(بسیجی بودن یک ارزش و آمادگی برای دفاع از حق- حق شناسی و حق پرستی و پاسداری و صیانت از حق است؛ می توان مفهوم بسیج را با مفاهیمی مانند: انصار و مهاجران، اصحاب امام زمان(عج)، یاران حق، …


بسیج، آموزش استقامت، رویش فداکارى بسیج درخت پرثمرى است که شکوفه‏هاى شکوهمند آن رایحه ایثار، اخلاص و مقاومت را در فضاى انسانیت پراکنده مى‏سازد، در بوستان بسیج دلاورانى گمنام ‏…


ویژگی‌های تفکر بسیجیبه دنبال “بسیجی” از جمله واژه‌هایی است که به لطف انفاس قدسی امام تنها در لغتنامه و دایره‌المعارف انقلاب اسلامی یافت می‌شود. “بسیجی” فرد عاشق سراز پا نشناخته‌ای است…


بسیج از منظر امام عاشقان تشکیل بسیج مستضعفین، ارتش بیست میلیونی به فرمان امام خمینی(رحمت الله علیه) هوشیاری و درایت بی نظیر حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) از جمله اساسی ترین عوامل در جهت خنثی سازی….


بسیج از منظر آفتاب سالگرد تشکیل بسیج مستضعفان، یادآور خاطره پرشکوه مجاهداتی است که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و توأم …

عکس و پیام تبریک هفته بسیج مستضعفان برای پروفایل، استوری و استاتوس

بسیج در کلام شهیدان «برادران بسیجی و انجمن اسلامی، سعی کنید خدا را همیشه و همه جا ناظر و حاضر به اعمالتان بدانید تا سعادتمند شوید. سعی کنید با مد نظر قرار دادن قوانین و اسلام و شرع و با اطاعت …


مبادی حقوقی اتحاد ملی و نقش بسیج در تحقق و تحکیم آن (قسمت اول)وحدت ملی، نتیجه بلافصل ارتقای سطح تعاملات انسانی میان اعضای اجتماع و تحکیم سطح علایق و اعتقادشان به سرنوشت مشترک است که نه تنها تنسیق امور عمومی را تسهیل می‌کند …


هفته بسیج تمام شدنی نیست نام بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن «یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود.» و «شجره طیبه و درخت تناور …


پیام و عکس هفته بسیج

پیام هایی به مناسبت هفته بسیج هفته بسیج، بزرگ‏داشت جان‏فشانى‏هایى است که براى سربلندى این سرزمین صورت گرفته است. گمان غلطى است اگر بسیج را حاصل جنگ تحمیلى یا انقلاب اسلامى بدانیم ….

بیشتر بخوانید::

بهترین متن و جملات بسیجی یعنی…!!! بسیجی که باشی…!!!

پیام تبریک سالروز ورود آزادگان به وطن

عکس و پیام تبریک هفته بسیج مستضعفان برای پروفایل، استوری و استاتوس

نقش بسیجیان در تداوم انقلاب اسلامی برخی از زمینه هایی را که بسیجیان می توانند در آن به صورت فعال وارد شده و از توان خود در دفاع از حریم آزادی و استقلال و حکومت اسلامی بهره گیرند، می توان به شرح زیر عنوان کرد: 1- بسیجی و حضور در صحنه…


بسیجی، افسر آزاده اردوی ایمان است.


بسیج، صدای صلابت است و سمبل صبوری، اسوه صالحان است و آموزگار صابران.


بسیج، ابر رحمت‏خداست و راحت روح مؤمنان و راهب کویر تفتیده زمان، رهیده از پلیدی‏هاست.


بسیجی بزرگ، تو فرزند فرزانه کربلایی، تو کبک کوهساران کرامتی، تو کوکب درخشان آسمان کمالی. تو کبوتر سبکبال شبهای حمله‏ای، تو کلام خدا در طور سینای ایرانی.


بسیجی، گل‏سرخ لاله‏زار مروت و مردانگی و آب زلال و شیرین در کویر زندگی است.

عکس و پیام تبریک هفته بسیج مستضعفان برای پروفایل، استوری و استاتوس

بسیجی، لاله سرخ‏فام جبهه‏هاست و لؤلؤ صدفهای «لااله الاالله‏». ذوالفقار خشم و غیرت بر سر خناسان و وسوسه‏گران است.


بسیج‏، ستاره سماواتیان در زمین است. و صاعقه مرگ ستمگران زمان، سلاح رهایی محرومان است و سوهان روح مستکبران، سنگرنشین سفره هفت‏سین باصفای آزادی است. مرد سنگر و سجاده و سپیده و سبزه و سرخ‏رویی و ستم سوزی.


بسیج، سرو بلند باغ پیروزی است و ستاره سهیل سحرهای ستم سوزی.

بیشتر بخوانید::

سالروز تشکیل بسیج مستضعفان در تقویم چه روزی است ؟

عکس و پیام تبریک هفته بسیج مستضعفان برای پروفایل، استوری و استاتوس

متن و جملات و عکس پروفایل تبریک هفته بسیج به بسیجیان

بازوان بسیجی بوسه‏ گاه روح خداست و بلندای قامتش بازوی امن بندگان الهی.


بسیجی، برکه غیرت دینی است و برف سپید بامدادی برهربام و بر زن و شهر و دیار اسلامی.


بسیجی، بهار آفرین چهار فصل آزادی است و برق خشم الهی برتارک تاریک فکران مزدور و مدعی روشنفکری.


بسیجی، بلبل خوشخوان گلزار جبهه‏هاست و باران معنویت در کویر رفاه‏گرایی.


بسیجی، بانگ بلند بیداری است و باب رهایی، بلای‏جان استکبار است و برج استوار دیدبانی.

عکس و پیام تبریک هفته بسیج مستضعفان برای پروفایل، استوری و استاتوس

بسیجی عاشق شهد شهادت به خداست

مکتب عاشق ز مکتب ها جداست

گر سر و پا و تن و جان می دهد

بس همین حالت که جنت را رواست


فرا رسیدن روز بسیج مستضعفان، بر بسیجیان، این یادگاران عزیز سال های آتش و خون، این مدافعان بابصیرت آرمانهای انقلاب و ولایت، گرامی باد.


روز بسیج مستضعفان، روز گرامی داشت جان فشانی های بسیجیان، این سرداران بی ادّعای لشکر ایمان گرامی باد.


در روز بسیج مستضعفان، با خون شهیدان بسیجی و آرمانهای تمامی رزمندگان از جان گذشته انقلاب و دفاع مقدّس، پیمانی تازه می بندیم.


فرا رسیدن روز بسیج مستضعفان، بر خانواده¬های معظّم شهدا و ایثارگران بسیجی، این رادمردان ایمان و پای مردی گرامی باد.


فرا رسیدن روز بسیج مستضعفان، میعادگاه سپاس گزاری از قهرمانان بسیجی ایران اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام و شهیدان، فرخنده باد.

عکس و پیام تبریک هفته بسیج مستضعفان برای پروفایل، استوری و استاتوس

در روز بسیج مستضعفان، یاد و خاطره رشادتها و شجاعت های دلیرمردان غیور بسیجی در برهه های گوناگون انقلاب، گرامی باد.


(متن و عکس)استوری و استاتوس تبریک هفته بسیج مستعضفان

فرا رسیدن روز بسیج مستضعفان، روز بزرگ داشت حماسه آفرینی مردان پاکباز لشکر ایمان، بر ملّت پُرافتخار ایران فرخنده باد.


فرا رسیدن روز بسیج مستضعفان، روز گرامی داشت قهرمانان هشت سال دفاع جوان مردانه از مرزهای میهن و کیان اسلام و انقلاب، بر دل باختگان شهادت فرخنده باد.


فرا رسیدن روز بسیج مستضعفان، روز تجلیل از بسیجیان جان بر کف سال های باشکوه حماسه و عشق، بر همه بسیجیان ایثارگر گرامی باد.


روز بسیج مستضعفان، روز تجلیل از دلاوریهای بصیرانه بسیجیان، این رادمردان قبیله ایمان، بر جامعه ولایت محور ایران گرامی باد.


فرا رسیدن روز بسیج مستضعفان، روز پاس داشت این لشکریان مخلص خدا و این مکتبیان مدرسه عشق، بر پیر فرزانه انقلاب و پدر معنوی همه بسیجیان مؤمن، مقام عظمای ولایت، فرخنده باد.

عکس و پیام تبریک هفته بسیج مستضعفان برای پروفایل، استوری و استاتوس

روز بسیج مستضعفان، روز گرامی داشت پای مردی های این نیروهای بصیر و انقلابی و مردمی در راه دفاع از آرمان های اصیل اسلامی و انقلابی، گرامی باد.


فرا رسیدن روز بسیج مستضعفان، مجالیست برای گرامی داشت شجاعت خالصانه و ایمان شکست ناپذیر بسیجیان لشکر ایمان؛ و رخصتی برای پاس داشت اتّحاد و هم دلی مردم ایران در راه دفاع از ارزشها و آرمان های ملّی و اسلامی.


فرا رسیدن روز بسیج مستضعفان، روز گرامی داشت پایداری بصیرانه و پیروزمندانه بسیجیان شجاع و غیور ایران اسلامی در برابر دنیای کفر و نفاق، فرخنده باد.


فرا رسیدن روز بسیج مستضعفان، بر خانواده های گرامی ایثارگران بسیجی و تمامی ادامه دهندگان راه ارواح طیبه شهیدان گرامی باد.


ای بسیجی! رزمت پیروز، عزمت استوار، حرمتت روز افزون، و بزمت با ملکوتیان باد.


بسیج‏، خدنگ رها شده از سوی عرشیان است که قلب پلید شیاطین شرق و غرب را می‏شکافد.


بسیجی یعنی(بسیجی که باشی)….!

بسیجی، اسطوره روزگار است و آیت ایثار.

عکس و پیام تبریک هفته بسیج مستضعفان برای پروفایل، استوری و استاتوس

بسیجی، تندر خشم خدا بر خرمن بیداد است.


بسیجی، آتش در خرمن نیرنگ شیطان است.


متن کپشن برای تبریک گفتن به بسیجی مخلص

روز بسیج مستضعفان، بر این حماسه سازان عاشورایی، این عاشقان باایمان حریم ولایت، گرامی باد.


فرا رسیدن روز بسیج مستضعفان، بر بسیجیان بابصیرت و صبور و ایثارگر، گرامی باد.


روز بسیج مستضعفان، بر بسیجیان، این سربازان صدیق ولایت و حماسه سازان باایمان ملت شهیدپرور ایران خجسته باد.

عکس و پیام تبریک هفته بسیج مستضعفان برای پروفایل، استوری و استاتوس

روز بسیج مستضعفان، فرصت مرور دوباره سالهای عشق و مردانگی، بر بسیجیان، این زنده نگه دارندگان یاد شهیدان حماسه ساز گرامی باد.


روز بسیج مستضعفان، یادمانِ دلاوری بسیجیان جان بر کف و انقلابی در سالهای سرشار از حماسه و عشق و غرور ملّی، بر مردم بصیر و حق شناس ایران اسلامی فرخنده باد.


فرا رسیدن روز بسیج مستضعفان، این آینه تجلّی قدرت ایمان و عشق مردم مسلمان و انقلابی ایران، بر بسیجیان، این پایمردان ثابت قدم دفاع از دین و میهن و ولایت گرامی باد.


فرا رسیدن روز بسیج مستضعفان، بر ارواح رستگار بسیجیان شهید هشت سال شجاعت و ایثار عارفانه، و تمامی یادگاران جبهه های خون و آتش گرامی باد.


فرا رسیدن روز بسیج مستضعفان، روز قدردانی از ایثار بی دریغ جان و عمر در راه پاس داشت حریم ولایت و اعتلای دین و میهن، بر بسیجیان بصیر، این حماسه سازان بی ادّعای دین و وطن و انقلاب خجسته باد.


فرا رسیدن روز بسیج مستضعفان، روز پاس داشت بصیرت و پای مردی پیروزمندانه بسیجیان سرافراز، بر ملت حماسه ساز ایران فرخنده باد.

عکس و پیام تبریک هفته بسیج مستضعفان برای پروفایل، استوری و استاتوس

فرا رسیدن روز بسیج مستضعفان، روز تجلّی قدرت پیروزی بخش خون و ایمان مردمی و بصیرت انقلابی، در برابر دنیای کفر و نفاق، فرخنده باد.


روز بسیج مستضعفان، روز تجدید پیمان با احیاگر خون بسیجیان شهید و یادمانِ سالها ایستادگی و بصیرت و ایمان انقلابی بسیجیان ولایی، گرامی باد.


فرا رسیدن روز بسیج مستضعفان، روز پاس داشت بصیرت ها و دلیری های بسیجیان، این رادمردان بی ریا و بی ادّعای انقلاب، بر همه ادامه دهندگان راه شهیدان گرامی باد.


روز بسیج مستضعفان، روز گرامی داشت یاد و نام و خاطره شهیدان، آزادگان و رزمندگان بسیجی جبهه های نبرد حق علیه باطل گرامی باد.


فرا رسیدن روز بسیج مستضعفان، روز تجلیل از حماسه سازی و غرورآفرینی بسیجیان در فراز و فرودهای انقلاب، بر مردم بابصیرت ایران اسلامی گرامی باد.


فرا رسیدن روز بسیج مستضعفان، روز پاس داشت این قهرمانان نبرد غرورآفرین و بی پایان سپاه حق با لشکر باطل، بر ملّت پیروزبخت ایران گرامی باد.


روز بسیج مستضعفان، هنگامه پاس داشت عاشقان ولایت و ایثارگران بسیجی هشت سال حماسه و پای مردی، بر ملّت شریف ایران فرخنده باد.

عکس و پیام تبریک هفته بسیج مستضعفان برای پروفایل، استوری و استاتوس

فرا رسیدن روز بسیج مستضعفان، بر بسیجیان، این محافظان آرمانهای پاک انقلاب و بر همه دلیرمردان سالهای عشق و رشادت، گرامی باد.


فرا رسیدن روز بسیج مستضعفان، روز تجلیل از حماسه و عشق و شجاعت، بر پای مردان سنگر حق در برابر باطل فرخنده باد.


روز بسیج مستضعفان، مجال گرامی داشت بسیجیان، این اسطوره های بی بدیل مقاطع مختلف انقلاب اسلامی، بر ملّت حماسه آفرین و شهیدپرور و ولایی ایران اسلامی گرامی باد.

عکس و پیام تبریک هفته بسیج مستضعفان برای پروفایل، استوری و استاتوس

فرا رسیدن روز بسیج مستضعفان، موعد پاس داشت بسیجیان، این اسوه های دلاوری و حق طلبی اسلام انقلابی، بر همه بسیجیان ایثارگر فرخنده باد.


ای قامت پایدار! تو را که می بینم، دریایی ترین لحظه را به من هدیه می کنی و بهاری از شکوفه و شبنم در دلم می روید. تو را که می بینم، دلم را چون آیینه ای زلال، بر طاقچه افق می گذارم و تو را در دریایی ترین هدیه ام، به تماشا می نشینم؛ تو را که هنوز بوی خاکی رد پایت، آسمان را مست می کند.


سلام بر تو که در خلوت دریایی ات، بهاری برای شکفتن داری! سلام بر تو که معنی پرواز و حماسه را در ملکوت محبت، وسعت می دهی!


سلام بر تو که آبروی لاله هایی و حیثیت شقایق و بهار!
به دیدارت آمده ام

به دیدارت آمده ام؛ در روزی که روز توست و زمین و آسمان از عطر بهشتی تو سرشار است.

به دیدارت آمده ام؛ با شاخه گلی و قرآنی در دست. بر لبانم نام معطر بسیج جاری است و در ذهنم، مقاومت، به بلندای آفتاب و هفت آسمان نفش بسته است.

عکس و پیام تبریک هفته بسیج مستضعفان برای پروفایل، استوری و استاتوس

امروز، همراه با دلم و با همه کسانی که گلی گم کرده اند، به دیدار تو و به زیارت آلاله های سرخ پرپر آمده ام. خاطرات با شما بودن، روان ترین رودخانه جهان است که در دل و چشم هایم جاری است. خاطرات «حلبچه»، «پنج وین» و کربلای یک، تا کربلای بیست و پنج.

اگر از مقاله بالا لذت بردید، پس به مطالب زیر هم سر بزنید:

اشتراک گذاری: