اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
۵ روش کاربردی در تولید محتوا برای سایت فروشگاهی_60322a1dca641.jpeg

۵ روش کاربردی در تولید محتوا برای سایت فروشگاهی

تولید محتوای اثربخش یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین فرآیندهایی است که در سایت‌های فروشگاهی باید آن توجه شود. اما چگونه این می‌توان این مأموریت مهم را به‌خوبی به سرانجام رساند تا علاوه بر جلب‌توجه کاربر به‌واسطه انتشار محتوا، بتوان شاهد نتیجه مؤثر آن در فروش و موفقیت سایت نیز باشیم؟ اگر شما هم به دنبال ایده و روش‌های جذاب تولید محتوا برای سایت فروشگاهی خود هستید، حتماً در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید تا 5 روش اثربخش و کاربردی را برای نگارش محتوا باهم مرور کنیم.

 

1.معرفی، نقد و بررسی محصول، اولین و مهم روش تولید محتوا

خلاقیت همیشه یک میان‌بر برای رسیدن به موفقیت نیست. آشنایی با اصول اولیه تولید محتوا و کسب اطلاعات در مورد اینکه اصلاً سئو سایت چیست می‌تواند گام اولیه و اثربخشی برای گذراندن مراحل بعدی باشد. به همین منظور، در ابتدای مسیر می‌توان با تحلیل رقبا و مخاطب شناسی کاربرانی که به محصولات سایت نیاز دارند، برای نگارش محتوای اثربخش اقدام کرد.

 

اما این محتوا باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

معرفی و نقد و بررسی مشخصات محصول، دقیقاً همان محتوایی است که می‌تواند وبلاگ سایت فروشگاهی شما را در ابتدای مسیر، ‌راه‌اندازی کند. صحبت در مورد ویژگی‌های مثبت و منفی محصولات، نقد و بررسی مشخصات و ویژگی‌های آن در کنار هم می‌تواند محتوای موردنیاز برای کاربر شما را تأمین کند.

تولید محتوا در فروشگاه اینترنتی

حالا پس از نقد و معرفی تمام محصولات سایت چگونه فرایند تولید محتوا را ادامه دهیم؟

نوشته های مشابه

 

2.مقایسه محصولات پرفروش، اثربخش ترین روش برای جلب رضایت کاربر

عجله نکنید، پس از معرفی تمام محصولات یک سایت فروشگاهی هنوز به بن‌بست محتوایی نرسیده‌اید و موضوعات گسترده‌ای برای تولید و انتشار محتوا در دست دارید. چراکه ایده‌ها و روش‌های متفاوتی برای ادامه مأموریت تولید محتوا برای شما وجود دارد.

یکی از این روش‌ها تولید محتوای مقایسه محور است. در این روش شما می‌توانید با در نظر گرفتن دو یا چند محصول مرتبط، محتوای مقایسه‌ای تولید کنید و به این صورت ایده‌های جذاب و مخاطب پسندی را برای مقالات سایت خود به دست بیاورید.

از ویژگی‌های مهم تولید محتوای مقایسه‌ای محصولات، می‌توان به این نکته اشاره کرد که کاربر با خواندن یک صفحه از سایت شما، دیگر نیاز به جست‌وجو در سایر صفحات وب را نخواهد داشت و به این صورت تجربه کاربری خوبی از اطلاعات مفید محتوا در صفحه شما به دست می‌آورد.

شما می‌توانید با شرکت در کلاس‌های مرتبط با اموزش تولید محتوا در مورد فرایند محصول نویسی و تولید محتوای اثربخش، مهارت‌های خود را تقویت کنید و مسیر نگارش تولید محتوای سایت خود را با تدوین یک استراتژی مشخص و هدفمند ادامه دهید.

 

3.محتوا فقط متن نیست، از تولید محتوای ویدئویی غافل نشوید

حالا زمان خلاقیت برای تولید محتوا رسیده است. اگر پس از تدوین استراتژی محتوایی نتیجه خوبی از نگارش مقالات معرفی و مقایسه‌ای گرفته‌اید. زمانش رسیده تا با نگاهی متفاوت به تولید محتوا این فرایند لذت‌بخش را ادامه دهید.

تولید محتوای ویدئویی یکی از همین روش‌های خلاقانه و اثربخشی است که کاربر از تماشای آن لذت می‌برد. شما می‌توانید در مورد برترین و پرفروش‌ترین محصولات خود یک ویدئوی کوتاه تولید کنید و با این روش کاربرانی که به مطالعه محتوای متنی عادت ندارند را در گروه مخاطبان خود اضافه کنید.

تولید محتوای ویدئویی

دقت داشته باشید که با این روش شما می‌توانید مقالات متنی خود را بهینه کرده و پس از مدت‌زمان کوتاهی نتایج ورودی‌های خوبی را در سرچ کنسول سایت خود مشاهده کنید. اگر در موردبررسی مقایسه‌ای نتایج در بازه‌های زمانی مختلف در ابزار سرچ کنسول اطلاعات کافی ندارید با شرکت در کلاس آموزش سرچ کنسول کوگل می‌توانید علاوه بر بررسی اثربخشی محتوا در بازه‌های زمانی مختلف، ایده‌های جذابی برای بهینه‌سازی محتوای خود نیز پیدا کنید.

باز هم به ایده‌های تازه برای تولید محتوا نیاز دارید؟ پس تیر آخر یعنی کشف نیاز کاربر را فراموش نکنید.

 

4.نیاز کاربر را با تحلیل نظرات به فرصت تبدیل کنید

بررسی نیاز کاربر همان کلید طلایی اثربخشی محتوا در سایت‌های فروشگاهی است که شاید بسیاری آن را نادیده بگیرند. تحلیل نظرات و کامنت‌های کاربران در سایت و شبکه‌های اجتماعی، ویترین واضحی از نیاز مخاطب را نشان می‌دهد. شما می‌توانید به راحتی و با توجه کردن به نظرات، دغدغه‌ها، شکایات و حتی نقدهای کاربران خود، فرصتی برای تولید محتوا ایجاد کنید و دقیقاً محتوایی که کاربر منتظر آن است را منتشر کنید.

تحلیل نیاز کاربر

آیا تاکنون مخاطب را برای نوشتن نظرات دعوت کرده‌اید؟

اگر تا به امروز بازخوردی از کاربران خود در قسمت نظرات کسب نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً در انتهای مقالات خود از کاربر بخواهید که نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در خصوص محصول یا محصولات موجود در محتوا به شما ارائه دهد.

 

5.از مزیت رقابتی کسب‌وکار خود هوشمندانه حرف بزنید

تبلیغ برند در محتوا در بیشتر مواقع برای کاربر خوشایند نیست اما چگونه می‌توانیم برای اثربخشی بهتر در محتوا در مورد برند خود نیز صحبت کنیم؟

مزیت رقابتی کسب‌وکار

صحبت کردن در مورد مزیت رقابتی سایت در طول نگارش محتوا، علاوه بر ایجاد اثربخشی در متن، می‌تواند حس اعتماد را در کاربر برای خرید محصول تقویت کند. برای مثال در طول معرفی و نقد یک محصول به‌راحتی می‌توان در مورد خدمات پس از فروش، گارانتی، امکان پرداخت در محل و یا ارسال رایگان محصول صحبت کرد و به این صورت حس اعتماد و رضایت کاربر را بالا برد.

در نظر داشته باشید که اجرای کلیه ایده‌ها و راهکارهای که در این مقاله به آن اشاره شد تنها با استراتژی مدون و یادگیری آن به اثربخشی خواهد رسید. آکادمی وبسیما با برگزاری دوره‌های آنلاین و حضوری، همراهی مناسب برای آموزش دوره‌های سئو و تولید محتوا است تا شما بتوانید با یادگیری و پیاده‌سازی دانسته‌های خود از تولید محتوا در بلاگ، به‌عنوان پلی برای افزایش فروش و بازدهی سایت خود استفاده کنید.

4.7 / 5 ( 3 امتیاز )

 
 

منابع سایت

بخشی از محتویات سایت با توجه به اجازه نامه موجود در بخش کپی رایت سایت های زیر از این سایت ها جمع آوری شده است اگر محتوایی از سایت شما اینجا منتشر شده است و منبع ذکر نشده است به ما از طریق نظرات اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

eskisehir escort - trbet.vip - cratosslot