دسته‌بندی نشده

۲۰ دلیل برای اینکه لباس زیر بعضی خانمها زود بو میگیرد!

چرا لباس زیرم زود بو میگیره؟

لطفا خانمها بخوانید:

  1. اجتناب از مصرف بیش از حد غذاهای شیرین ( مصرف زیاد غذاهای شیرین در بعضی از خانمها , باعث ترشحات واژن و بو گرفتن شورت می شود )
  2. اجتناب از نوشیدن الکل و نوشیدنی های کافئین دار ( مصرف این نوشیدنی ها در بعضی از خانمها , باعث ترشحات واژن و بو گرفتن شورت می شود )
  3. حفظ بهداشت شخصی به صورت روزانه
  4. خشک کردن واژینال با محصولات نرم و پنبه ای
  5. تعوض مرتب تامپون ها و دستمال های بهداشتی
  6. استفاده از مواد معطر و خوشبو کننده توصیه نمی شود . چون سبب نابودی باکتری های مفید محیط دستگاه تناسلی-ادراری شده و این سبب بروز مشکلاتی در آینده برای شما می شود .
  7. بلافاصله بعد از رابطه جنسی و ادرار کردن مهبل را بشوئید.
  8. عوض کردن روزانه شرت
  9. خالی کردن مثانه در طول روز به تکرار
  10. زدودن موهای زائد ناحیه دستگاه تناسلی, استفاده از موبرهای بهداشتی که در داروخانه موجود می باشد بسیار مناسب است و در از بین بردن میکروب و باکتری های مرده محیط بسیار کمک می کند .
  11. استفاده از شورت مناسب , هیچگاه از لباس زیر ارزان که از جنس مواد نامناسب تهیه می شوند استفاده نکنید
  12. استفاده مرتب و دقیق از لباس زیر و شورت تمیز : اجازه ندهید شورت با ترشحات شما مرطوب شود . ترشحات که سبب رطوبت و لک روی شورت می شوند مواد آلوده و باکتری های مرده هستند که باعث تشدید بوی دستگاه تناسلی-ادراری می شوند.
  13. شستشوی مرتب و دقیق دستگاه تناسلی . خانمها بدلیل شکاف و شیارهای موجود در دستگاه تناسلی-ادراری باید درنظافت خود بویژه با آبگرم دقت کنند .
  14. سعی کنید محیط مدخل واژن را تمیز نگه دارید.
  15. در زمان پریود از نوار بهداشتی ارزان استفاده نکنید و در تهیه نوار بهداشتی نکات و علائم معتبر و استاندارد را رعایت کنید .
  16. در دوره پریودی خود حتما حداقل هر ۳ ساعت و حداکثر هر ۶ – ۱۲ ساعت نوار بهداشتی را تعویض کنید .
  17. اگر افزایش ترشح باعث تغییر رنگ، بو ، التهاب ناحیه تناسلی، خارش، سوزش بشود غیر طبیعی خواهد بود به ویژه اینکه اگر در زمان عادت ماهیانه نباشید ، حتماً باید به پزشک مراجعه کند.
  18. احتمال اینکه مبتلا به بیماری التهابی لگن باشید. ( تشخیص پزشک )
  19. در صورت داشتن عفونت‌های میکروبی و قارچی ناحیه تناسلی می توانید از آنتی‌بیوتیک‌ها برای از بین بردن بوی بد و ترشحات استفاده کنید. ( تشخیص پزشک )
  20. تعویض سریع لباس زیر در موقع مرطوب شدن.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا