دسته‌بندی نشده

۱۳ نشانه دختری که شما را دوست ندارد !

۱۳ نشانه علاقه نداشتن دختر به پسر

دخترها دوست دارند که در زندگی دوستانی از جنس مخالف هم داشته باشند، اما می‌دانید از کجا می‌توانید بفهمید که آیا دختری از شما خوشش نمی‌آید ؟ اگر نمی‌دانید، در ادامه با ما همراه باشید تا با نشانه‌های عدم علاقه دختر به پسر آشنا شوید. اگر بدانید که نشانه‌های بی‌علاقگی دختر به پسر چیست، وقتتان را هدر نمی‌دهید، به حدو مرزهای دختر مورد علاقه‌تان احترام می‌گذارید و مهارت‌های ارتباطیتان را تقویت می‌کنید.

نشانه های عدم علاقه دختر به پسر

زبان بدن او به شما میگوید که در مقابلتان گارد گرفته است.

زبان بدن یک زن حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ مثلاً به شما می‌گوید که می‌خواهد به او نزدیکتر شوید یا این که آرزو می‌کند ای کاش فرسنگ‌ها از او فاصله بگیرید. از آنجایی که ممکن است دختر مورد علاقه‌تان آنقدر جسور نباشد که مستقیماً به خودتان بگوید: “متاسفم، اما من علاقه‌ای بهت ندارم” بهتر است با رمز و رازهای زبان بدن آشنا شوید تا ابزار قدرتمندی در اختیار داشته باشید.سوال اینجا است که از روی چه نشانه‌هایی از زبان بدن می‌توانید متوجه شوید که

۱) دختر مورد نظرتان علاقه‌ای به مصاحبت شما ندارد ؟

به نشانه‌های کلاسیک دقت کنید: دست به سینه نشستن، پنهان کردن دست‌ها یا گذاشتن پاها به گونه‌ای که نوک آن‌ها به هر طرفی باشد، به جز به طرف شما، علامت بی‌علاقگی است. حتی ممکن است از شما فاصله بگیرد یا وقتی نزدیکش می‌شوید، از شما دور شود.

۲) این شما هستید که تمام تلاشتان را برای نزدیک شدن به او می‌کنید

هرچند ممکن است او سرش شلوغ باشد، یا این که شما دنبالش بروید، برایتان آسانتر باشد، اما اگر فقط شما هستید که برای دیدن او تلاش میکنید، این بی‌تفاوتی علامت این است که شما اولویت او نیستید و احتمالاً ارزشی برای وقت شما قائل نیست.به این نکته فکر کنید که اگر او به اندازه شما برای قرارهای دونفره‌تان مشتاق بود، احتمالاً هر کاری در توانش بود، انجام میداد تا بتواند چند ساعتی کنار شما باشد.

۳) او دقیقه نود قرارهایتان را کنسل می‌کند

مسلماً کارهای غیرمترقبه گاهی اوقات برای همگی ما پیش می‌آید، یکی از بدترین روش‌هایی که یک دختر بی‌علاقگی‌اش را به شما اعلام میکند، این است که لحظه آخر برنامه‌ای را که از قبل توافق کرده بودید، به هم می‌زند و شما را قال می‌گذارد. البته اگر او قرار امروزتان را کنسل کرد، اما زمان دیگری را برای آن در نظر گرفت، نباید تصور کنید که دوستتان ندارد.

۴) در گفتگوهایتان ساکت و منفعل است

البته بعضی گفتگوها باعث معذب شدن دخترها میشود و برخی دخترها خجالتی‌تر از بقیه هستند، اما همان‌طور که شما از هر دری سخنی می‌گویید تا گفتگو با دختر مورد علاقه‌تان را گرم نگه دارید، دختری هم که شما را دوست دارد، باید همین کار را بکند. به عبارت دیگر اگر او هیچ تلاشی برای ادامه دادن گفتگو نمی‌کند، احتمالاً اهمیتی هم به این گفتگو و به شما نمی‌دهد. دختری که می‌خواهد شما را بشناسد، سوال‌ پیچتان می‌کند تا کنجکاوی‌اش را ارضا کند. اما دختری که علاقه‌ای به شما ندارد، شناختنتان هم برایش مهم نیست، پس حرفی هم برای زدن ندارد.

عدم علاقه دختر به پسر

۵) از هر فرصتی برای چک کردن تلفنش استفاده می‌کند

این که او هر از گاه تلفنش را نگاه کند، هیچ اشکالی ندارد، اما اگر مشتاقانه هر پیام و اعلانی را که می‌آید، نگاه میکند، باید بدانید که علاقه‌ای به شما و مصاحبتتان ندارد. اگر دختری واقعاً از گفتگو با شما لذت ببرد، زنگ صدایتان برایش بیشتر از زنگ تلفنش جالب خواهد بود.

۶) به همه جا نگاه می‌کند، به جز به چشمان شما

شاید بعضی دخترها با لوندی و شیطنت سعی کنند که از نگاه کردن به چشمان پسر مورد علاقه‌شان فرار کنند، اما اگر در جمعی هستید و او میداند که شما هم در آن جمع حضور دارید، اما به همه جا، به جز به شما نگاه می‌کند، این بی‌تفاوتی نشانه بارزی از عدم علاقه او به شما است، حتی شاید اندکی هم از شما بدش می‌آید.برگرداندن نگاه هم علامت مهمی است. تماس چشمی برای دختری که علاقه‌ای به شما ندارد، اما میداند که شما می‌خواهید نگاهش را جلب کنید تا علاقه‌تان را به او اعلام کنید، معذب کننده است.اگر با چنین شرایطی روبرو شدید، بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که به احساس او احترام بگذارید و شانستان را جای دیگری امتحان کنید.

۷) لبخند مصنوعی

می‌خواهید بدانید آیا لبخندی که دختر مورد علاقه‌تان با دیدن شما به لب می‌آورد، واقعی است و واقعاً از دیدنتان خوشحال می‌شود یا خیر؟ کافی است وقتی میخندد، به دور چشمانش نگاه کنید، چروک‌های کوچک گوشه چشم راز خنده او را برملا می‌کند. اگر دور چشم‌هایش صاف صاف است، احتمالاً فقط از روی ادب به شما لبخند زده است، نه به این خاطر که از دیدنتان هیجانزده شده است.بالا رفتن گوشه‌های لب، بدون آن که این لبخند برق شادی و علاقه را در چشم‌ها روشن کند، نشانه قطعی یک لبخند مودبانه و مصنوعی است. اگر این لبخند را دیدید از اصرار بی‌جا دست بردارید و شانستان را جای دیگری امتحان کنید.

۸) به نظر کسل و بی‌حوصله می‌آید

اگر وقتی با دختری حرف می‌زنید، از جواب‌های او کسالت و بی‌حوصلگی می‌بارد، این عدم اشتیاق به معنای این است که شانسی با این دختر نخواهید داشت. وقتی دختری واقعاً به پسری علاقه داشته باشد، این علاقه به دو روش زیر در صدایش نمود پیدا میکند:

  1. او به دادن پاسخ‌های کوتاه و سریع اکتفا نمی‌کند.
  2. هیجان همصحبتی با شما باعث می‌شود که ناخودآگاه بلندتر و سریعتر حرف بزند.

۹) درباره علاقه‌اش به پسر دیگری با شما حرف می‌زند

حرف زدن درباره پسرهای دیگر به این معنا نیست که دارد برایتان ناز میکند و شما را بازی می‌دهد تا توجهتان را جلب کند. این کار دو معنا بیشتر ندارد، اول این که به پسر دیگری علاقه دارد، دوم این که به شما علاقه‌ای ندارد.این که آیا واقعاً به پسر دیگری علاقه دارد یا خیر، مهم نیست، مهم این است که او با حرف زدن درباره پسر دیگری به شما می‌فهماند که علاقه‎ای به شما ندارد. .

۱۰) چطور از روی پیام‌های یک دختر بفهمید که علاقه‌ای به شما ندارد

همان طور که در پیام‌های یک دختر نشانه‌های مختلفی برای اطمینان از علاقه او به خودتان وجود دارد، به همان ترتیب نشانه‌های هشداری را هم می‌توانید در زمان ارسال، محتوا و لحن پیام‌های او پیدا کنید که به وضوح از بی‌علاقگی او به شما خبر میدهد.با توجه به سه نشانه زیر می‌توانید از روی پیام‌های یک دختر بفهمید که آیا علاقه‌ای به شما دارد یا خیر.

۱۱) بیشتر از یک روز طول می‌کشد تا به پیام‌هایتان جواب بدهد

اگر باید یک روز کامل صبر کنید تا به شما جواب بدهد، احتمالاً جواب دادن به شما متاسفانه اولویت او نیست. البته این تاخیر لزوماً به معنای بی‌علاقگی او به شما نیست. اما اگر واقعاً برایش اهمیت داشته باشید، حداقل سعی می‌کند به شما خبر بدهد که سرش شلوغ است، نه این که در بی‌خبری منتظرتان بگذارد.

۱۲) فقط شما هستید که برای ادامه گفتگوی پیامکیتان سعی می‌کنید

گاهی اوقات جواب پیام‌هایی را که برایمان می‌آید، از سر ادب می‌دهیم، چون به ما یاد داده‌اند که اگر کسی سوالی از ما پرسید، حتماً جوابش را بدهیم. درهر حال احساس دختر مورد علاقه‌تان را می‌توانید از روی لحن و محتوای پیامش متوجه شوید. اگر او جواب‌های کوتاهی مانند “س”، “اوکی” و “بله” به شما می‌دهد و جوابهایش به ندرت از یک کلمه طولانی‌تر می‌شود، در واقع می‌خواهد شما را از سرش باز کند. او با این طرز جواب دادن به وضوح دارد به شما می‌گوید که علاقه‌ای به دریافت پیام‌های بیشتر از شما ندارد و امیدوار است که این مکالمه تمام شود.

۱۳) از شما فرار می‌کند

هیچ جوابی به اندازه یک “نه” قاطعانه واضح نیست. اگر سه دفعه تلاش کردید تا با او تماس بگیرید، اما او پاسخ نداد، بدانید که نه فراموش کرده است جوابتان را بدهد، نه تلفنش را جا گذاشته است. حتی سه بار هم زیاد است. بعد از دو پیام بی‌جواب می‌توانید پاسخ منفی او را متوجه شوید. می‌توانید شانستان را برای بار سوم هم امتحان کنید تا کاملاً مطمئن شوید که علاقه‌ای به شما ندارد.

وقتی متوجه شدید، دختر مورد علاقه‌تان دوستتان ندارد، چکار کنید

خواندن نشانه‌های عدم علاقه یک دختر آسان است. کنترل کردن احساسات و این که بدانید چطور باید این دختر بیرحم را بدون خدشه‌دار شدن غرورتان فراموش کنید، سخت است.تمام رابطه‌ها و تعاملات انسانی یک جاده دوطرفه است: این که رابطه‌تان به نتیجه نرسیده یا اصلاً شروع نشده، تقصیر هیچ کدامتان نیست. در عین حال هر دو طرف به یک اندازه در اتفاقاتی که افتاده است، نقش دارید.

بعد از رد شدن عشقتان باید بتوانید آسیبی را که به غرورتان وارد شده و آنچه در خودآگاه ذهنتان باعث آزارتان می‌شود، مدیریت کنید تا با قدرت و بدون خدشه‌دار شدن عزت نفس و اعتماد به نفستان به زندگی ادامه دهید. جامعه بهداشت روانی و عاطفی را به ما یاد نداده است. بارها و بارها به ما گفته‌اند که از جا بلند شویم، دوباره تلاش کنیم و در برابر سختی‌ها مقاومت کنیم، انگار که همه چیز روبراه است، آن هم وقتی که هیچ چیز روبراه نیست.

حتماً قبول دارید که سرکوب کردن احساسات آزاردهنده است و هیچ کمکی به سلامت روانمان نمی‌کند. این که مردها احساساتی نمی‌شوند، یک عقیده کهنه و نخنما مربوط به دنیای مردسالاری گذشته است.

چطور می‌توانید احساسات خود را مدیریت کنید و قویتر و مطمئن‌تر از همیشه سربلند از دل مشکلات بیرون بیایید ؟

هر کسی داستان خودش را دارد: شاید او دوستتان ندارد و نشانه‌های بی‌علاقگی‌اش را به شما نشان می‌دهد، چون شما او را یاد مردی، مثلاً پدرش یا عشق قبلیاش می‌اندازید که خاطرات تلخی از او دارد.

شاید او دوستتان ندارد، چون شما او را یاد خودش می‌اندازید. شاید خصوصیت مشترکی در هر دو نفرتان وجود دارد که او را آزار می‌دهد.به جز زمانی که همه چیز به شما مربوط می‌شود و هیچ ربطی به او ندارد. انرژی ناخودآگاه نامحدودی بین دو انسان مبادله می‌شود. اگر واکنش‌های خود به دیگران را تحت نظر بگیریم و خودمان را بهتر بشناسیم، متوجه میشویم که چطور میتوانیم دیگران را به سمت خودمان جذب کنیم. از نگاه کردن به خودتان نترسید. خودتان را باور داشته باشید، این که دختری دست دوستیتان را رد کرده است، چیزی از ارزش‌های شما کم نمیکند.

دریافت نشانه‌های عدم علاقه گاهی اوقات واکنش به انرژی منفیای است که شاید خودتان از آن خبر نداشته باشید. برای مثال اگر صدایتان در سر او پژواکی منفی داشته باشد، طبعاً او علاقه‌ای به مصاحبت با شما نخواهد داشت. مردان آزادی احساسی بسیار محدودی در طول تاریخ داشته‌اند. جنگ و بقا دغدغه‌های همیشگی مردان بوده است. قوی بودن در شرایط سخت ایجاب می‌کرده که مردان احساسات خود را فدا کنند و آن‌ها را در اعماق ناخودآگاهشان دفن کنند. به همین دلیل مردان عادت ندارند که به راحتی درباره احساسات خود صحبت کنند، حتی اعتراف احساسات برای خود و خودگویی هم برای مردان دشوار است.

خوشبختانه شرایط در حال تغییر است. هرچه بیشتر از آسیب‌های ناخود آگاهتان آگاه شوید و انرژی‌های منفی را رها کنید، وجودتان بیشتر سرشار از انرژی مثبت می‌شود و حال و هوای بهتری پیدا می‌کنید، در نتیجه زنان بیشتری جذب شما می‌شوند.

اما نکته مهم تر اینجا است که اگر دید مثبتی داشته باشید، وقتی دختری دست دوستیتان را رد می‌کند، درد کمتری را تحمل خواهید کرد. وقتی جواب رد شنیدید یا عدم علاقه یک دختر را فهمیدید، باید احساسات خودتان را بشناسید و آن‌ها را مال خودتان کنید. به خاطر داشته باشید که زندگی ادامه دارد و مطمئناً نیمه گمشده وجودتان را جایی در طول سفر زندگی پیدا خواهید کرد..

اگر از نشانه‌های عدم علاقه یک دختر به خودتان اطلاع داشته باشید، می‌توانید روابط موفق‌تری داشته باشید.این نشانه‌ها می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

  1. زبان بدن او گویای بی علاقگی است
  2. همه ممارست برای ارتباط از جانب شماست
  3. در لحظه آخر قرار ملاقات را کنسل می‌کند
  4. تلاشی برای ادامه گفتگو نمی‌کند
  5. مدام در حال چک کردن گوشی خود می‌باشد
  6. به همه جا به جز چشم‌های شما نگاه می‌کند
  7. لبخندی مصنوعی دارد
  8. پاسخ های خسته کننده می‌دهد
  9. به شما می‌گوید دوست پسر یا نامزد دارد
  10. جواب پیام‌های شما را دیر می‌دهد
  11. از دسترس شما خارج میشود

پذیرفتن نشانه‌های عدم علاقه یک دختر و حفظ نگرش مثبت کمک میکند تا بدانید چطور می‌توانید کسی را که دوستتان ندارد، جذب کنید.

بیشتر بخوانید:

۱۲ علامتی که نشان میدهد دختری شما را دوست دارد !

روش های آشتی کردن با دوست دختر را یاد بگیریم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا