چگونه از صفحه ی اینستاگرام خود کسب در آمد کنیم ؟
کسب درآمد از صفحه ی اینستاگرام
برای ایجاد صفحه ی مربوط به کسب و کار خود در اینستا گرام سر درگم نباشید.
برای داشتن صفحه ی اینستاگرام حرفه ای در اینستا گرام سردرگم نباشید. بدانید برای چی به اینستاگرام آمده اید و هدفتان چیست. سپس در مورد کسب و کار خود مطمئن شوید و اطلاعات کسب کنید. کسب و کار شما چیست و برای آن چه هدفی را دنبال می کنید؟ جامعه ی هدف شما در اینستاگرام چه کسانی هستند؟
بعد از پاسخ به این سوالات وارد اینستاگرام شوید .
در صفحه ی اینستاگرام خود حرف جدیدی برای گفتن داشته باشید
ممکن است قبل از شما تعداد زیادی از افراد صفحه ای مانند صفحه ی شما داشته باشند ولی نکته ی مهم خلاقیت و حرف جدیدی است که شما برای گفتن دارید. اینستاگرامر های حرفه ای امروز بر این مساله تاکید زیادی دارند که صفحه ی خود را منحصر بفرد کنید مثلا با یک بسته بندی جدید یا عکس خاص و یا اهدای جایزه ! همه ی این ها بستگی به شما و سلیقه ی شما دارد.
جادوی برندسازی در اینستاگرام
کسب و کار خود در اینستاگرام را به برند تبدیل کنید. روش های برند سازی را یاد بگیرید و با روش های نوین اسم خود را به عنوان برند محصول خود تبدیل کنید. به این شکل اعتمادسازی و ارتباط بهتری با مخاطبان خواهید داشت.
برای برندسازی در اینستاگرام عکس پروفایل شما باید نمایانگر زمینه فعالیت تجاری شما باشد، بنابراین بهتر است که یک لوگوی اختصاصی برای کسب و کار خود داشته باشید.
همچنین داشتن رنگ مختص برای برند و ایجاد یک شعار مناسب و مرتبط بسیار اهمیت دارد.
در اینستاگرام محتوای باکیفیت و جدید تولید کنید
اینستا گرام محل بارگذاری تصاویر جدید است. هرچقدر عکس شما جدیدتر و خلاق تر و با کیفیت تر لایک بیشتر! لایک بیشتر برابر با فروش بیشتر. عکس های خود را جوری انتخاب کنید تا برای مخاطبتان جذاب باشد وبا استفاده از نرم افزار ها آن ها را ویرایش کنید!
از عکاسان حرفه ای بهره بگیرید و از محصول خود عکس های زیبا ایجاد کنید. گاهی یک عکس بیشتر از چندین متن میتواند بر مخاطب شما تاثیر بگذارد.
در اینستاگرام قابلیتی وجود دارد به نام کپشن گذاری که مربوط به توضیحات عکس بارگذاری شده است. کپشن عکس نباید طولانی و رسمی باشد. هرچقدر صمیمی تر و کوتاه تر جذاب تر! در کپشن خود در مورد محصول خود می توانید توضیح دهید.
می تواند کپشن شما به محصول شما ربطی نداشته باشد ولی راجع به یک موضوع جدید صحبت کنید و در اخر توضیح مختصری از محصول خود بیان کنید. اینگونه از اصل انتظار برایمخاطبان خود استفاده کرده اید.
با صفحات پربازدید تعامل داشته باشید
در اینستاگرام می توان با کسب و کار ها و کابران پربازدید به صورت متقابل کار کنید. از این معجزه غافل نشوید! با آن ها یک تیم تشکیل داده و به یکدیگر در این راه کمک کنید.
از اینفلوئنسر های اینستاگرام استفاده کنید برای آن ها محصول خود را بطور رایگان ارسال کنید ولی در عوض از آن ها بخواهید در مورد شما تبلیغ کنند و محصول شما را معرفی کنند.
از آن ها بخواهید صفحه ی اینستا گرام شما را با گذاشتن علامت@ در پست خود تگ کنند.
با کاربران خود در اینستاگرام تعامل داشته باشید
شما وقتی صفحه ی اینستاگرام ایجاد می کنید ناچار به صرف وقت برای صفحه ی خود هستید. به آن اهمیت دهید در این صورت صفحه ی شما می تواند حتی بیشتر از یک مغازه ی فیزیکی برایتان کسب درآمد کند.
فالورهای واقعی جذب کنید و سپس با فالور های خود تعامل کنید. از آن ها نظر بخواهید و نظرات و پیغام های آن ها راجواب دهید.
برای آن ها امکان برقراری تماس ایجاد کنید و با احترام به آن ها پاسخ دهید. آن ها را دوست خودتان قرار دهید. مطمئن باشید تبلیغ کننده های اصلی شما فالور های شماست.
درمورد پستی که می گذارید نظر کاربران خود را بپرسید و آن ها را به نظر دادن تشویق کنید.
از آن ها بخواهند درمورد موضوعات گوناگون دوستان مورد نظر خودشان را در قسمت نظرات تگ کنند.
در توضیحات درج شده ی خود هشتگ بزنید
در قسمت اخر کپشن خود هشتگ های مربوط به پست خود را درج کنید. با گذاشتن # و سپس کلمه های پربازدید پست خود را پشت سرهم بنویسید.
همانطور که می دانید کاربران می توانند علاوه بر نام کاربری (username) ، تگ ها (Tags) را نیز در اینستاگرام جستجو کنند.
گذاشتن هشتگ در اینستاگرام به شما کمک می کند تا تصاویری که در اینستاگرام به اشتراک می گذارید در جستجو ها مشاهده شود و صفحه شما در معرض دید کاربران جدید قرار گیرد.
نحوه ی هشتگ نویسی:
اگر می خواهید از چند هشتگ استفاده کنید ، هشتگ بعدی باید با یک فاصله از هشتگ قبلی جدا شود . به عنوان مثال Gilan #Masal# اگر بخواهید از هشتگ چند کلمه ای استفاده کنید باید آن ها را با علامت Underline از هم جدا و بدون هیچ فاصله ای وارد کنید . مثلا : Caspian_sea#
هشتگ شما هم به فارسی می تواند باشد هم به لاتین فقط سعی کنید هشتگ های شما به متن شما مربوط باشد.
هشتگ نویسی علاوه بر افزایش بازدید صفحه ی ششما به صفحه ی شما نظم می دهد. افرادی که از اطلاعات موجود در صفحه شما استفاده می نمایند به راحتی می توان به مطالب دست یابند.
در اینستا گرام به دلیل حجم زیاد مطالب ممکن است مطالب گم شوند و یا پبدا کردن دوباره مطالب سخت باشد. هشتگ های مخصوص صفحه ی شما به کاربر کمک می کند تا مطلب مورد نظر خود را راحت تر پیدا کند.
مخاطبان وقتی ببینند که شما در زمان مشخصی به انتشار پست می پردازید راحت تر پیج شما را دنبال کرده و سر موعد مشخص منتظر دیدن پست جدید شما خواهند بود.
بهتر است که یک تقویم درست کنید وزمانبندی ارسال پست ها و استوری ها را مشخص نمایید.
زمان گذاشتن پست جدید تان را در استوری های پیج خود به مخاطبانتان اطلاع دهید.
پست هایی ایجاد کنید که می دانید مخاطبین بیشتری دارند.
هر چه پست هایی که می گذارید قشر بیشتری از جامعه اینستاگرامی را شامل شود بازدید شما بیشتر می شود.
با توجه به اینکه جمعیت اصلی اینستاگرام جوانان هستند از پست های مورد علاقه و دغدغه های آن ها استفاده کنید و آن ها را مخاطب قرار دهید.
بیشتر بخوانید :
معنی و کاربرد رایج ترین اصطلاحات اینستاگرام
چگونه بفهمیم اینستاگرام ما هک شده ؟