دسته‌بندی نشده

چند روش ساده برای قراردادن تصویر(فایل JPG )در متن ایمیل

تقریبا همه سرویس های ایمیل به کاربر این اجازه را می دهند که عکس با فرمت JPG و یا عکس هایی با فرمت های دیگر را در صفحه ای که متن ایمیل نوشته شده است بچسباند، اما به شرطی که نوع ایمیل متن ساده (Plain text) نباشد و در جعبه متن پیشرفته(Rich Textbox) قرار داشته باشد و یا فرمت آن HTML باشد. آن دسته از سرویس ها و اپلیکیشن های ایمیل که امکان کپی و چسباندن عکس را به کاربر نمی دهند روش دیگری در اختیار کاربر گذاشته اند و آن گزینه “Insert image” می باشد که می توان از این طریق عکس را در ایمیل گنجاند.

چند روش ساده برای گذاشتن تصویر(فایل JPG )در متن ایمیل

چند روش ساده برای قراردادن تصویر(فایل JPG )در متن ایمیل

انواع ایمیل
ایمیل ها می توانند به صورت متن ساده (Plain text) و یا HTML باشند. در ایمیل های متنی ساده نمی توان تصویر گذاشت اما در متن های HTML می توان به راحتی اینکار را کرد.تفاوت این دو در چیست؟ اگر بتوان رنگ و فونت کلمات را در متن ایمیل عوض کرد بنابراین فرمت ایمیل شما HTML می باشد. اگر ایمیلتان به صورت متن ساده باشد می توانید آن را در تنظیمات ایمیل تبدیل به فرمت HTML و یا متن پیشرفته (Rich Textbox) کنید. به طور مثال اگر در Windows Live Mail تنظیمات به گونه ای است که پنجره جدید به رنگ خاکستریست می توانید در نوار متن گزینه “(Rich Text (HTML” را انتخاب کنید و یا در Gmail بالای صفحه ای که متن ایمیل را می نویسید قسمت “Rich formatting” را انتخاب کنید.

کپی و چسباندن ( Copy and Paste )
اولین مرحله برای وارد کردن عکس در ایمیل کپی کردن است.اگر عکس مورد نظرتان در صفحه وب و یا ایمیل دیگری هست ویا در صفحه دسکتاپتان ذخیره کرده اید روی عکس کلیک راست کنید و “Copy” را بزنید و یا می توانید با کشیدن نشانگر موس روی عکس آن را به حالت انتخاب در بیاورید و بر روی صفحه کلید “Ctrl-C” را بزنید. حالا به ایمیلی بروید که می خواهید این عکس را در آن قرار دهید و همانجایی که می خواهید عکس نمایان شود کلیک راست کنید و “Paste” را انتخاب کنید و یا با استفاده از صفحه کلید “Ctrl-V” را بزنید تا عکس چسبانده شود.

درج کردن (Insert)
کپی و چسباندن عکس سرویسی است که اخیرا در ایمیل ها قابل اجراست.قبلا کاربران با استفاده از Clipboard عکس را به ایمیل اضافه می کردند و یا از قسمت File attachment اینکار امکان پذیر بوده و هست. برای مثال در Gmail پس از اینکه نوع ایمیل را متن پیشرفته انتخاب کردید برای درج عکس، بر روی آیکونی که تا حدودی شبیه کوه می باشد کلیک کنید.(شبیه مثلث).

ضمیمه کردن (Attach)
می توانید روش های بالا را استفاده نکنید و خیلی راحت عکستان را به ایمیل ضمیمه کنید.به این ترتیب دریافت کننده ایمیل را به صورت متن دریافت می کند و کنار آن نوشته شده که عکس یا عکس هایی نیز به این متن ضمیمه شده است و خیلی راحت می توان آن را در کامپیوتر ذخیره کرد.

برگردان توسط مجله دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا