دسته‌بندی نشده

پسر نسرین مقانلو درگذشت؛ علت مرگ چه بود؟

نسرین مقانلو، بازیگر مشهور از درگذشت پسر بزرگ خود، ارشیا خلیلیان در سن ۲۶ سالگی خبر داده است.

مقانلو از همسر خود کمال خلیلیان، فوتبالیست سابق، دو پسر به نام های ارشیا و آرین دارد که هر دو متولد و بزرگ شده ی آمریکا هستند و در همانجا تحصیل کرده اند.

نسرین مقانلو دیروز جمعه ۸ مهر ماه در پستی اینستاگرامی با انتشار عکسی از پسر خود، ارشیا نوشت:

بس که دوست داشتی ایران بمونی، اومدی پیشم و همین جا ازم جدا شدی و موندگار شدی تو همینجا و رفتی به سفر ابدیت؟

فکر منو نکردی که وجودم به وجودت بسته بود؟

ارشیا پسرم رفتی؟ اما منو هم با خودت بردی.

داغت اینقدر رو دلم سنگینه که شکستم.

با رفتنت من هم مردم پسرم.

منتظرم باش مادرت به زودی پشت سرت میاد پیشت.

جات توی بهشت عزیز مهربونم.

راهت روشن پسر خوش قلبم.

بی تو دیگه مادرت آرام نیست اما تو آروم بخواب.

علت مرگ پسر نسرین مقانلو چه بود؟

همزمان با مرگ پسر بازیگر معروف سینما، تحقیقات برای تعیین علت اصلی این حادثه از سوی بازپرس جنایی تهران آغاز شد.

ساعت ۵ بعد از ظهر پنجشنبه ۷ مهر، مأموران کلانتری ۱۳۷ نصر در تماس با بازپرس ساسان غلامی از مرگ مشکوک پسر جوانی در خانه‌اش خبر دادند.

به دنبال این خبر بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و با جسد پسری ۲۶ ساله در اتاق خواب مواجه شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد این پسر جوان که ارشیا نام داشت فرزند بزرگ نسرین مقانلو، بازیگر معروف صداوسیما است که ۱۰ روز قبل از امریکا برای دیدن مادرش به ایران آمده بود.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد وی از مدتی قبل در امریکا تحت درمان بوده و روز حادثه بعد از مصرف داروهایش برای استراحت به اتاق خواب رفته است.اما دقایقی بعد وقتی مادرش به داخل اتاق رفت متوجه شد او دچار حالت تهوع شده و حال خوبی ندارد. بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و زمانی که امدادگران راهی خانه او شدند بعد از معاینه اولیه دریافتند وی جان باخته است.

بررسی‌های اولیه متخصصان پزشکی قانونی احتمال مسمومیت دارویی را علت مرگ پسر ۲۶ ساله اعلام کردند. با این حال بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای سم شناسی، بررسی نمونه‌ها از سوی متخصصان تشخیص هویت، تحقیق از خانواده ارشیا، بررسی سوابق بیماری و پرونده بالینی او را صادر کرد.

خانم بازیگر در این باره به تیم تحقیق گفت: «پسرم برای تحصیل به امریکا رفته بود اما ۱۰روز قبل برای دیدن من به ایران آمد.پسرم چندسال قبل درحادثه‌ای از ناحیه سردچار مصدومیت شده و جراحی مغزی کرده بود. بعد از آن دارو مصرف می‌کرد و تحت درمان بود. حتی در امریکا نیز به درمانش ادامه داد. روز حادثه پس از صرف ناهار به اتاقش رفت تا داروهایش را مصرف و کمی استراحت کند. اما دقایقی بعد ناگهان دچار حالت تهوع شد و از هوش رفت. بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم اما پسرم فوت کرد.»

بیوگرافی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو متولد سال ۱۳۴۷ در تهران، دانشجوی انصرافی سال دوم رشته مامایی است.

فعالیت بازیگری خود را از ۱۸ سالگی با تئاتر شروع کرد.

در سال ۷۰ زمانی که ۲۳ سال داشت، با نقش آفرینی در فیلم سینمایی «دو نیمه سیب» ساخته ی کیانوش عیاری برای نخستین بار جلوی دوربین رفت و در سال ۷۱ نیز با بازی در سریال «آخرین سند» به کارگردانی رضا گنجی وارد تلویزیون شد.

پس از بازی در چند فیلم و سریال، به دلیل ازدواج با کمال خلیلیان، بازیکن سابق تیم ملی و استقلال، که ساکن آمریکا بود، در اواسط دهه ی ۷۰ برای ادامه ی زندگی راهی این کشور شد.

پس از چند سال دوری از کشور، در اوایل دهه ی ۸۰ به ایران بازگشت و فعالیت بازیگری خود را از سر گرفت.

بازی در سریال «مسافری از هند» ساخته ی قاسم جعفری (محصول سال ۸۱) و فیلم «مهمان مامان» به کارگردانی داریوش مهرجویی (محصول سال ۸۲) نسرین مقانلو را به بازیگری شناخته شده بدل کرد.

او از آن زمان در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده، از جمله سریال های تلویزیونی ساعت شنی، مختارنامه و تنهایی لیلا و فیلم های سینمایی سوپراستار، گناهکاران، خون شد و زن ها فرشته اند ۲.

نسرین مقانلو شبکه نمایش خانگی را هم با سریال های قلب یخی، دل و دادزن تجربه کرده است.

او یک کتاب آشپزی به نام «آشپزی نسرین» هم به چاپ رسانده است.

نسرین مقانلو در سال ۷۲ با کمال خلیلیان، فوتبالیست سابق ازدواج کرد.

مقانلو درباره ی ماجرای آشنایی و ازدواجش با همسر خود گفته: «وقتی کمال خلیلیان که در آمریکا زندگی می‌ کرد برای دیدار با خانواده‌ اش به ایران آمده بود، از طریق اقوام به او معرفی شدم. دو ماه بعد آشنایی پای سفره عقد نشستیم و پس از آن راهی آمریکا شدیم.»

نسرین مقانلو پس از چند سال زندگی در آمریکا به ایران بازگشت، اما همسر و فرزندانش میان ایران و آمریکا در رفت و آمد بوده اند.

منبع: rooziato.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا