دسته‌بندی نشده

مواد لازم برای پخت پیتزا ناپولیتانا با طعم خاص و پرطرفدار

اگر از علاقمندان به غذاهای فست فودی به خصوص پیتزا هستید، شما می توانید در ادامه این بخش طرز تهیه پیتزا ناپولیتانا را مطالعه کنید. این پیتزا ایتالیایی بسیار خوشمزه بوده و پختی بسیار عالی دارد. در این پیتزا می توانید از ژامبون مرغ استفاده کنید.

مواد اولیه پیتزا ناپولیتانا

پنیر موزارلای: ۱ بسته
سس پستو: ۱ قاشق غذاخوری
خمیر پیتزای ایتالیایی: ۱ بسته
ژامبون مرغ: ۲۰۰ گرم
سس کچاپ: ۴ قاشق غذاخوری
قارچ: ۴ عدد
سیر: ۴ حبه
فلفل دلمه ای: ۱ عدد
پیاز: ۱ عدد
پنیر پارمسان: ۵۰ گرم
زیتون: ۱۰۰ گرم
فلفل و نمک: به میزان کافی
آویشن: به مقدار لازم
پودر ریحان خشک شده: به میزان کافی

پیتزا ناپولیتانا

دستور پخت پیتزا ناپولیتانا

برای آماده کردن این پیتزا ایتالیایی باید شعله پایینی فر را روی ۲۰۰ درجه سانتی گراد قرار دهید. حالا باید مواد پیتزا را تهیه کنید. مقداری ژامبون مرغ، پیاز، فلفل دلمه ای، سیر، زیتون و آویشن را با یکدیگر ترکیب کنید. حالا مقداری ادویه معطر زده و سس پستو و پودر پنیر را به آن اضافه می کنید. مواد را با استفاده از یک چنگال به خوبی ترکیب کرده تا یکدست شود.
حالا کف سینی مورد نظرتان را چرب کنید و خمیر پیتزا را آماده نمایید. خمیر را در کف سینی پهن کرده و ۱ قاشق از سس کچاپ روی آن بمالید. مقداری از پنیرهای رنده شده روی آن ریخته و روی سطح خمیر به خوبی پخش کنید. حالا از مواد میانی روی خمیرها ریخته و روی سطح خمیر صاف کنید. حالا روی مواد را با استفاده از یک لایه پنیر بپوشانید.

پیتزا ایتالیایی

روی پیتزا را با استفاده از ریحان تزئین کنید و سینی را درون فر قرار دهید. در این مرحله از طرز تهیه پیتزا ناپولیتانا باید به مدت ۱۰ دقیقه درون فر قرار داشته باشد. زمانی که سطح پیتزا طلایی شد، می توانید پیتزا را خارج کرده و بعد از سرد شدن نوش جان نمایید. این پیتزا ایتالیایی خانگی طعمی عالی داشته و در صورت دلخواه می توانید، خمیر آن را در منزل نیز تهیه کنید.
این پیتزا را می توانید به سادگی در خانه تهیه کنید. در صورت نداشتن فر می توانید پخت این غذای فست فودی را در قابلمه انجام دهید. مواد را به شکل لایه ای در کف قابلمه قرار داده و زیر آن شعله پخش کن قرار دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا