جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
معرفی کپسول اسلیم فول و فواید آن برای سلامتی_65793b21f2cda.jpeg
معرفی کپسول اسلیم فول و فواید آن برای سلامتی_65793b21f2cda.jpeg

معرفی کپسول اسلیم فول و فواید آن برای سلامتی

سرفصل های این مقاله

موارد مصرف و عوارض جانبی کپسول اسلیم فول

کپسول اسلیم فول یک محصول کاملا ایرانی و محصول شرکت سبز دارو است که دارای ترکیبات گیاهی موثر بوده و از ساختن چربی اضافه در بدن پیشگیری کرده و همچنین باعث کاهش میل و اشتهای شما به غذا خوردن و شیرینیجات می‌شود.

کپسول اسلیم فول و هر گونه مکمل لاغری دیگر فقط و فقط در کنار داشتن یک رژیم غذایی کم کالری و تمرینات ورزشی نتیجه دلخواه را میسر می‌سازد.

ویژگی های کپسول اسلیم فول

  • تنظیم سوخت و ساز قند و کاهش میل به شیرینی
  • حاوی پودر سرکه سیب، چای سبز و جلبک دریایی
  • حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی با اثر ضد سرطان
  • افزایش دهنده سوخت و ساز چربی
  • پایین آورنده وزن بدن
  • صدرصد طبیعی

دستور مصرف کپسول اسلیم فول

دو کپسول سه بار در روز همراه با غذا (روزانه 6 کپسول)

 کپسول اسلیم فول

شرح مزایای کپسول اسلیم فول

تغذیه ناسالم و سبک نادرست زندگی باعث شده افراد بسیاری دچار افزایش وزن و چاقی شوند به همین دلیل لاغری، دغدغه این روزهای اکثر آدم های اطرافمون شده است. اینجاست که کپسول اسلیم فول سبز دارو اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

می‌دانیم که از دست دادن وزن و انجام تمرینات ورزشی یا دریافت کالری کمتر دشوار است. با این تفاسیر حضور مکمل لاغری بی‌دلیل نیست و به جرات می‌توان گفت برخی از آنها از جمله کپسول اسلیم فول سبز نتایج مطلوب و امیدوار‌کننده‌ای نسبت به سایرین دارد. مسلما تاثیر یک محصول ناشی از ترکیبات آن محصول است. مکمل لاغری کپسول اسلیم فول شامل ترکیبات زیر است:

پودر چای سبز

چای سبز موجود در کپسول اسلیم فول سبز حاوی کافئین و ترکیبات فنلی است که سوخت و ساز بدن را افزایش داده و عامل محرکی برای سوزاندن کالری است.همچنین به عنوان کنترل کننده و کاهش دهنده چربی خون (کلسترول) توصیه می‌شود. علاوه بر این چای سبز به دلیل دارا بودن ترکیبات

پودر سرکه سیب

یک چربی سوز بی نظیر است و پتاسیم موجود در آن تضمین کننده تعادل شیمیایی مناسب جهت جلوگیری از تجمع آب اضافی در بدن است. به علاوه افرادی که سرکه سیب مصرف کرده‌اند، بهبودی در گوارش و هضم غذا، دردهای مفصلی و عضلانی و رنگ پوست خود مشاهده نموده‌اند. اگر می‌خواهید ترفند آب با سرکه‌ سیب قبل از وعده‌ی غذایی را امتحان کنید، حتما این کار را انجام دهید.

چه سرکه‌ سیب خودش به‌طور مستقیم به کاهش وزن منجر شود و چه نه، شما با این کار عادت می‌کنید که قبل از یک وعده‌ی غذایی آب بنوشید و این امر ممکن است برای کاهش وزن مفید باشد، چون آب می‌تواند از میزان گرسنگی شما بکاهد. به‌علاوه ممکن است در بسیاری از اوقات احساس گرسنگی کنید اما در حقیقت گرسنه نباشید و این حس به‌خاطر کم‌شدن آب بدن‌تان باشد. چون احساس گرسنگی و تشنگی هر دو از یک بخش از مغز به‌نام هیپوتالاموس می‌آیند که تشخیص آن را برای بدن سخت می‌کند.

جلبک دریایی

جلبک دریایی موجود در کپسول اسلیم فول با تأمین نمودن ید مورد نیاز بدن کمک شایانی به سلامت غده تیرویید می‌نماید. بنابراین یکی از مواردی که باعث افزایش وزن می‌شود (کم کاری تیروئید) با تأمین ید موجود در جلبک دریایی به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. وجود عناصر گوناگون در جلبک دریایی توانایی بدن برای سوزاندن چربی در طول ورزش را افزایش می‌دهد، استقامت بدن را بالا برده و به سلول ها اجازه می دهد تا انرژی مصرف کنند.

کروم غذایی

کروم یک عنصر ضروری در سوخت و ساز قند در بدن است که کمبود آن باعث بالا رفتن میل به شیرینی (شکر) می‌شود. در پنجاه و هفتمین نشست سالانه انجمن دیابت آمریکا در بوستون اظهار شد مصرف روزانه مکمل‌های حاوی کروم به شکل قابل توجهی به عملکرد انسولین بهبود می‌بخشد که در فرمولاسیون کپسول اسلیم گنجانده شده است.

ویتامین B6

در سنتز هموگلوبین و ترشحات غدد آدرنال (آدرنالین) ایفای نقش می‌کند. آدرنالین هورمونی است که در واکنش فرد به استرس، ترشح شده و تنظیم کننده سوخت و ساز بدن است و باعث تبدیل گلیکوژن ذخیره شده به گلوکز می‌شود که این امر برای تنظیم سطح گلوکز خون بسیار ضروری است. ویتامین B6، به کمک عنصر معدنی روی، بر روی هضم مواد غذایی اثر می‌گذارد. همچنین در ساخت هورمون‌های تیروئیدی و سوخت و ساز بدن نقش دارد.

منابع غذایی آن عبارتند از سبوس گندم، جو، ساردین، مرغ، گوشت، برنج قهوه‌ای، کلم، میوه خشک و تخم مرغ. فراموش نکنید دانشمندان ثابت کرده‌اند، تزریق ویتامین B12 به کاهش وزن برای افراد متوسط و همچنین ورزشکاران و بدنسازان رقابتی کمک می‌کند. اگر چه واقعا شواهدی ثابت وجود ندارد که تزریق ویتامین B12 در کاهش وزن کمک کند، شواهد حسی نشان می‌دهد که قطعا در فرایند جذب مواد دیگری که انجام می‌شود، کمک می‌کند.

کلسیم پیروات

کلسیم پیروات موجود در کپسول اسلیم فول یک نوع طبیعی از کلسیم تولید شده توسط بدن است که کمک بزرگی به هضم کربوهیدارت می‌کند. کلسیم مذکور عمدتا در مکمل‌های کاهش وزن وجود دارد. کلسیم پیروات باعث می‌شود بدن در هنگام تمرینات هوازی اکسیژن بیشتری دریافت کند. تحقیقات نشان می‌دهد کلسیم پیروات روند کاهش وزن را تا ۳۷ درصد تسریع می‌کند، چربی را تا ۴۸ درصد کاهش می‌دهد و به کاهش ذخیره چربی در بدن کمک می‌کند.

قرص لاغری

عوارض جانبی کپسول اسلیم فول

در صورت استفاده از دوز توصیه شده کپسول اسلیم فول عوارض جانبی خاصی دیده نشده است. مگر در افرادی که نسبت به کافئین و یا گیاهان به کار رفته در دارو حساس می باشند که ایجاد واکنش های آلرژی مانند تپش قلب، سرگیجه، کوتاه بودن تنفس، اسهال، سوزش معده و یا سایر علایم مشابه ایجاد نماید که در صورت مشاهده این علایم مصرف دارو را قطع نمایید.

موارد منع مصرف کپسول اسلیم فول

  • در دوران بارداری و شیردهی از مصرف دارو خودداری نمایید.
  • کپسول اسلیم فول در افراد زیر 18 سال استفاده نگردد.
  • بیماران دارای پر کاری تیروئید از مصرف دارو خودداری نمایند.

نکات قابل توجه کپسول اسلیم فول

  • از مصرف همزمان کپسول اسلیم فول با سایر داروها به خصوص داروهای ضد انعقاد خون خودداری گردد. تا دو ساعت بعد از مصرف این داروها، داروهای دیگر استفاده نگردد.
  • در صورت حساسیت به کافئین با دستور پژشک استفاده نمایید. کسانی که دارای کم خونی هستند و یا از داروی levodopa استفاده می کنند با پزشک خود مشورت نمایند.

شرایط نگهداری کپسول اسلیم فول

  • دارو را در دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد و دور از رطوبت نگهداری نمایید.
  • دارو را دور از دسترس اطفال نگهداری نمایید.

بیشتر بخوانید:

معرفی قرص لاغری برنینگ فت گلدن لایف

فواید مصرف قرص لاغری هزال برای کاهش وزن

قرص زیره و لیمو | تاثیرات جادویی کپسول لاغری زیره و لیموترش

separator line

اگر از مقاله بالا لذت بردید، پس به مطالب زیر هم سر بزنید:

اشتراک گذاری: