جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
مصرف شیر خشک نیدو ( NIDO ) از چه سنی مناسب است؟_657933e71158c.jpeg
مصرف شیر خشک نیدو ( NIDO ) از چه سنی مناسب است؟_657933e71158c.jpeg

مصرف شیر خشک نیدو ( NIDO ) از چه سنی مناسب است؟

سرفصل های این مقاله

معرفی کامل شیر خشک نیدو NIDO و سن مناسب برای مصرف آن

شیرخشک NIDO FORTIFIDE یک شیر کرم پودر کامل، مناسب کودکان بالای ۵ سال، بزرگسالان و بدنسازان این شیر غنی شده شامل پروتئین با کیفیت بالا برای رشد عضلات بدن، آهن، کلسیم و ویتامین D و C و تامین کننده انرژی و پروتئین مورد نیاز در طول روز می باشد.

شیرخشک NIDO کمک به افزایش قد و وزن و تأمین انرژی و پروتئین روزانه کودکان دارای سلنیوم، امگا ۳ و ۶، آهن، روی و ویتامین های A,D,C برای رشد بهتر استخوانها فوق العاده مناسب جهت بالابردن سیستم ایمنی کودکان از ۵ سالگی به بعد میتوانند استفاده کنند.

«NIDO» عرضه کننده دامنه وسیعی از فرآورده های شیری و شیر خشک می باشد که محصولات خود را براساس نیازهای تغذیه ای کودکان در سنین مختلف، تولید می نماید. مادرها به «نیدو» اعتماد دارند و کودکان هم عاشق آن هستند.

«نیدو» در هفتاد سال گذشته با تمرکز بر احتیاجات زیر بنایی تغذیه ای رشد کودک، به مادران سراسر دنیا برای مراقبت و تغذیه ی فرزندانشان کمک کرده است.

کهنه کاران ایرانی و خارجی در مدت زمانی نه چندان دور که هنوز مکمل هایی مثل پودرهای پروتئینی به شکل امروز فراگیر نشده بودند، بخش اعظم پروتئین و کالری مصرفی روزانه خود را از شیر و شیر خشک می گرفتند.

هر چند این ماده غذایی ارزشمند مدت هاست رو به فراموشی رفته، اما کسانی که قصد دارند با هزینه پایین بالاترین میزان مواد غذایی مفید برای ورزش بدنسازی را دریافت کنند، بهترین پیشنهاد من به آنها شیرخشک است.

در وزنهای ۴۰۰ ، ۹۰۰، ۱۸۰۰، ۲۵۰۰ گرم

طرز تهیه شیر خشک نیدو + نکات

  • در هر ۲۵۰ سی سی آب ۳ قاشق غذاخوری پودر میباشد.
  • بعد از باز کردن درب قوطی فقط به مدت ۱ ماه قابل استفاده می باشد.
  • در جای خشک و خنک نگهداری شود.

ورزشکاران و بدنسازان ایرانی و خارجی، در گذشته پروتئین مورد نیاز خود را از شیر خشک می‌گرفتند. گرچه امروزه با وجود پودرهای پروتئینی کمتر کسی به سراغ شیر خشک می‌رود، اما هنوز اگر ورزش می‌کنید و می‌خواهید پروتئین جذب کنید، پیشنهاد ما به شما شیر خشک می‌باشد.

در بسیاری از فراورده‌های لبنی و غذایی شیر خشک وجود دارد. ارزش غذایی شیر خشک اگر به روش درستی تهیه شده باشد، بسیار بالاست. همچنین شیر خشک را از شیر مایع برای ماندگاری بیشتر و افزودن به سایر مواد غذایی در جهت کیفیت بخشیدن به آن تهیه می‌کنند.

کاربرد شیرخشک برای بزرگسالان و بدنسازان می تواند بنا به فرم بدنی هر فرد مفید واقع شود. البته این فایده تنها در جهت افزایش وزن و چاق شدن است. لازم به ذکر است که شیر خشک نمی‌تواند مواد موثر و مفید خاصی به بدن برساند.

برخی بزرگسالان از شیرخشک برای چاق شدن صورت به طور موقت استفاده می‌کنند. برخی دیگر اعتقاد دارند که خوردن روزی یک سیب زمینی آب پز می تواند به چاق شدن صورت کمک شایانی کند.

کاربرد شیرخشک برای بزرگسالان و بدنسازان

چاق شدن صورت کاربرد شیرخشک برای بزرگسالان

قانون نانوشته کلی می‌گوید که چاق شدن صورت، فرآیندی پیچیده است. به این شکل که افراد لاغر وقتی اقدام برای چاق شدن و افزایش دادن وزن می‌کنند، ابتدا شکم آورده و پس از کل بدن، صورت چاق می‌شود. اما برعکس هنگام کاهش وزن، ابتدا صورت لاغر شده و در انتها اعضایی چون شکم، ران و باسن لاغر می‌شود.

به همین دلیل افراد برای آنکه تنها صورت خود را چاق کنند و به اصطلاح خود گونه دار شوند، دست به خوردن شماره ۳ یا ۴ شیر خشک می‌زنند. گفتنی است که خوردن شیر خشک حتی به صورت منظم و سه الی چهار بار در روز هم می‌تواند بی ثمر باشد. همه چی بستگی به نوع بدن شما دارد.

یک نظر کارشناسی در مورد شیرخشک برای بزرگسالان

مربی ورزشی آقای تروی مارتین معتقد است بدنسازان به این دلیل شیر سینه مصرف می‌کنند که این شیر پروتئین کازئین بیشتری نسبت به شیر گاو در اختیار آنها قرار می‌دهد (نسبت کازئین در این دو شیر ۶۰ به ۴۰ است). برخی معتقدند شیر سینه می‌تواند هورمون‌های بیشتری را در اختیار ورزشکار در هنگام انجام تمرین سنگین قرار دهد؛ اما این صحبت‌ها و ادعاها هیچ پشتوانه علمی ندارد.

نیاز ما به شیر مادر با افزایش سن کاهش می‌یابد، زیرا ممکن است مواد مغذی موجود در شیر مادر توسط بدن جذب نشده و مورد استفاده قرار نگیرد. راه‌های دیگری برای ریکاوری و بهبود عملکرد بر اساس اصول و تمرینات ورزشی وجود دارد و نیازی به پرداخت پول و خرید شیر مادر از فردی که نمی‌شناسید نیست.

شواهدی وجود دارد که یک جز از شیر مادر که با نام هملت شناخته می‌شود برای درمان سرطان مناسب است و دیگر مطالعات بیان کرده‌اند که بین شیر انسان و درمان بیماری‌هایی چون ورم مفاصل، دیابت و آکنه ارتباط وجود دارد.

اما باید توجه نمود که این نتایج از طریق آزمایش در آزمایشگاه حاصل شده است و به این معنی نیست که مصرف شیر سینه توسط بزرگسالان می‌تواند از آنها در مقابل سرطان مراقبت کند.

روش چاق شدن صورت با شیر خشک

شیر خشک و نشاسته و آرد برنج را با هم ترکیب کنید و قبل از خواب دو قاشق از آن بخورید. این مخلوط به چاقی صورت و پف دار شدن آن کمک می‌کند.صبح‌ها ناشتا مقداری شیر خشک را به صورت پودر یا مخلوط بسیاری غلیظی از آب و شیر خشک بخورید.

فقط ذکر این نکته ضروری است که مصرف مداوم و بیش از اندازه شیر خشک سبب چاقی می‌شود.استفاده از داروهای گیاهی که در آن از شیر خشک برای چاقی صورت وجود دارد هم می‌تواند در چاق شدن صورت با شیر خشک کمک کند.روزانه مصرف سه قاشق شیر خشک در سه وعده البته در کنار ورزش به چاقی صورت کمکمی‌کند.

ماسک شیرخشک کاربرد دیگری از شیرخشک برای بزرگسالان

یکی از روش‌های چاق شدن صورت با شیر خشک، استفاده از ماسک شیر خشک بسیار ساده بوده و شما می‌توانید برای نتیجه بهتر، شیر خشک را با روغن‌ها و گیاهان دارویی دیگر مخلوط کرده و استفاده کنید.

شما می‌توانید روغن زیتون، شکر و پودر شیر را مخلوط کنید و این مخلوط را روی صورت خود بگذارید. پس از نیم ساعت صورت خود را به آرامی شستشو دهید تا کاملاً شسته و تمیز شود

همچنین بخوانید:

همه چیز درباره بهترین شیر خشک برای چاق شدن نوزادان

همه چیز درمورد شیر خشک ایزومیل و انواع آن + سوالات متداول

تبادل نظر برای انتخاب شیر خشک ضد نفخ

پرسش و پاسخ های متداول درمورد شیر خشک ضد یبوست

همه چیز درباره شیر خشک ب ب لاک

اگر از مقاله بالا لذت بردید، پس به مطالب زیر هم سر بزنید:

اشتراک گذاری: