دسته‌بندی نشده

مزایای درمانی قرص رومالین فورت فارمالایف

فواید مصرف قرص رومالین فورت فارمالایف

قرص رومالین فورت فارمالایف ضد التهاب قوی بخصوص در مورد درمان درد آرتریت روماتوئید می باشد که موجب افزایش ایمنی و محافظت از بدن نیز می گردد. امروزه تعداد زیادی از افراد از درد مفاصل رنج می برند که علت بسیاری از آنها استئوآرتریت یا ساییدگی مفصل می باشد.این بیماری به عنوان بیماری دژنراتیو مفاصل نیز شناخته می شود. در این بیماری غضروف سطح مفاصل آسیب دیده و بتدریج از بین می رود. علائم آرتریت شامل درد و خشکی مفاصل و سختی حرکت می باشد و علایم این بیماری معمولا در سنین بالا و بیشتر در مفاصلی که وزن بدن را تحمل میکنند مانند مفاصل زانو و مفاصل دست رخ می دهد.

سن ، جنسیت زن و اضافه وزن از جمله ریسک فاکتورهای این بیماری می باشد. دارو درمانی ، استفاده از مکملها و تغییر سبک زندگی از جمله کاهش وزن ، تمرینات منظم ورزشی و رژیم غذایی حاوی مواد غذایی ضد التهاب به عنوان روشهای درمانی توسط پزشکان توصیه می گردد.

با افزایش سن، توانایی بدن برای تولید و نگه داری این مواد کلیدی کاهش پیدا می کند. برای مقابله با این اتفاق، فلکسان ترکیبی از این مواد موثره را با اثر سینرژیستی (هم افزایی) تولید کرده است که برای بهبود عملکرد مفاصل و پیشگیری از آرتروز مصرف می شود.

موارد مصرف قرص رومالین فورت فارمالایف

  • دردهای استخوانی و مفصلی و التهابات مربوط به استخوان ها و مفاصل
  • انواع رماتیسم، آرتریت ها و آرتروز

ویژگی های قرص رومالین فورت فارمالایف

  • مناسب جهت سرماخوردگی های ملایم، بیماری های مزمن روماتیسمی، سردرد و دردهای با منشا تب
  • تامین سلامت عضلات و مفاصل در بیماری های التهابی از قبیل آرتریت روماتوئید و استئو آرتریت
  • ضد درد، ضد رماتیسم، افزایش ایمنی و محافظت بدن
  • ضد التهاب قوی بخصوص در مورد آرتریت روماتوئید
  • کاهش دردهای استخوانی و مفصلی
  • تامین سلامت عضلات و مفاصل
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی
  • تنظیم سیستم ایمنی بدن
  • ضد اسپاسم و ضد التهاب

قرص رومالین فورت فارمالایف

معرفی قرص رومالین فورت فارمالایف

قرص رومالین فورت فارمالایف ضد التهاب قوی برای درمان آرتریت روماتوئید می باشد و ضد درد، ضد رماتیسم، افزایش ایمنی و محافظت بدن است. همچنین مناسب جهت سرماخوردگی های ملایم، بیماری های مزمن روماتیسمی، سردرد و دردهای با منشا تب می باشد. مواد موثر موجود در قرص رومالین فورت فارمالایف به شرح زیر می باشد:

عصاره خشک Boswellia (کندر):

در بررسی های بالینی، نقش ضد التهابی قوی این عصاره به خصوص در آرتریت روماتوئید ثابت شده است. اسید های Boswellic، عوارض جانبی سالیسیلات ها را که بر روی جداره و مخاط معده اثر می گذارند، ندارد.

عصاره خشک پوست درخت بید:

این عصاره دارای Salicin است که در سرماخوردگی های ملایم، بیماری های مزمن روماتیسمی، سردرد و دردهای با منشا تب، بسیار مفید است. این ماده در PH معده پایدار ولی در ناحیه روده با فلور میکروبی روده، هیدرولیز و به Saligeninn تبدیل می شود. این ماده بر اثر اکسید شدن به اسید سالیسیلیک تبدیل و از دیواره روده جذب می شود. بیش از 86 درصد Salicin جذب و وارد سیستم گردش خون بدن می شود. سطح سالیسیلات در پلاسمای خون ساعت ها پایدار می ماند و این پایداری اثر ضد درد و ضد التهابی آن را تضمین می کند.

عصاره خشک شیرین بیان:

دارای 20 درصد Glycyrrhizin است و به عنوان یک عامل ضد اسپاسم، ضد التهاب و Cytoprotective (محافظ سلولی) مصرف می شود و همچنین دارای اثرات سامان دهی ایمنی در درمان التهابات مزمن همچون آرتریت روماتوئید می باشد.

عصاره خشک ویتانیا:

عصاره خشک ویتانیا دارای 5/2 درصد Withanolides و اثرات ضد درد، ضد التهاب، ضد روماتیسم، افزایش ایمنی، محافظت از معده در برابر عوارض داروهای ضد درد غیر استروئیدی (NSAIDD) است.

عصاره خشک زرد چوبه (تورمریک):

زردچوبه دارای 75 درصد Curcumin و اثرات ضد التهاب، آنتی اکسیدان و محرک سیستم ایمنی می باشد. Curcumin با عمل پاک سازی رادیکال های آزاد که در خلال بیماری های التهابی به وجود می آیند، نقش مهمی در اثرات این دارو دارد.

ویتامین ها و املاح معدنی:

ویتامین های C ،E، کلسیم پانتوتنات، نیکو تینامید، سلنیم، روی و مس، همگی به عنوان آنتی اکسیدان مانع از عمل رادیکال های آزاد می شوند. این ویتامین ها و املاح معدنی موجب محافظت بدن از بیماری های التهابی، از قبیل آرتریت روماتوئید و استئوآرتریت می شوند. ویتامین های B6 ،E ،C و همچنین سلنیم، مس و روی دارای اثرات سامان دهی و تنظیم سیستم ایمنی بدن هستند.

قرص

ترکیبات موجود در قرص رومالین فورت فارمالایف

عصاره خشک کندر، عصاره خشک پوست درخت بید، عصاره خشک شیرین بیان، عصاره خشک ویتانیا، عصاره خشک زرد چوبه، ویتامین E، کلسیم پانتوتنات، ویتامین B6، ویتامین C، نیکوتینامید، سلنیوم پروتبینات

روش مصرف قرص رومالین فورت فارمالایف

روزانه 4 قرص (2 عدد قبل از ناهار و 2 عدد قبل از شام ) میل شود.

هشدارهای دارویی قرص رومالین فورت فارمالایف

  • این محصول صرفا مکمل رژیمی غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نمی باشد.
  • در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
  • در خانم های باردار و شیرده منع مصرف دارد.
  • از مقدار خوراک روزانه تجاوز ننمایید.

روش نگهداری قرص رومالین فورت فارمالایف

در محل خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

بیشتر بخوانید:

مکمل دارویی Nutri SHARK (نوتری شارک) و تاثیر آن بر درمان آرتروز

قرص جوینت آر ایکس و مزایای باورنکردنی آن برای محافظت از مفاصل

مسکن درد مفاصل : ۷ مسکن قوی و تاثیر گذار برای درمان درد مفاصل

separator line

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا