دسته‌بندی نشده

قرص زیره و لیمو | تاثیرات جادویی کپسول لاغری زیره و لیموترش

قرص لاغری زیره و لیمو

قرص زیره و لیمو و دارونما تغییرات وزنی (به ترتیب ۷/۱±۱/۲-، ۵/۱±۲/۱- و ۳/۱±۲/۰ کیلوگرم) و تغییرات BMI (به ترتیب ۶/۰±۸/۰-، ۵/۰±۵/۰- و ۵/۰±۱/۰ کیلوگرم بر متر مربع) دیده شد که تغییرات هر دوگروه درمانی نسبت به گروه دارونما معنی‌دار ولی نسبت به یکدیگر نزدیک به معنی‌دار مشاهده شد.

بعلاوه، مصرف دوز ۷۵ میلی‌گرمی قرص لیمو و زیره لیمو منجر به یک کاهش معنی‌دار قند خون ناشتا (۵/۲۵±۹/۲۰- در مقابل ۸/۱۶±۸/۷- و mg/dL 3/14±۶/۴+، ۰.۰۰۱>P)، افزایش معنی‌دار حساسیت به انسولین (۰۲/۰±۰۲/۰+ در مقابل ۰۲/۰±۰۱/۰+ و ۰۱/۰±۰۱/۰-، ۰.۰۰۸=P)، کاهش معنی‌دار سطوح تری گلیسرید (۲/۵۶±۱/۱۴-

در مقابل ۸/۳۶±۹/۱۳+ و mg/dL 1/25±۶/۱۰+، ۰.۰۳=P)، کلسترول تام (۶/۲۸±۴/۱۸- در مقابل ۵/۲۸±۶/۸+ و mg/dL 8/24±۰/۱-، ۰.۰۰۴=P) و کلسترول LDL (7/20±۸/۱۱- در مقابل ۲/۲۳±۵/۶+ و mg/dL 4/20±۹/۲-، ۰.۰۱=P) در مقایسه با گروه‌های دوز ۲۵ میلی‌گرمی ترکیب کپسول لیمو و زیره و پلاسبو شد.

محققین نتیجه گرفتند در مجموع، مصرف دوز ۲۵ میلی گرم ترکیب لیمو و زیره برای ۸ هفته در افراد با اضافه وزن اثرات مفیدی در کاهش وزن داشته است و مصرف دوز ۷۵ میلی‌گرم علاوه بر کاهش وزن در افراد دچار اضافه وزن در بهبود پروفایل‌های متابولیک در مقایسه با گروه شاهد نقش دارد.

خواص قرص لاغری زیره و لیمو

کم تحرکی، تغذیه ناسالم و دلایل دیگری باعث تغییر شاخص BMI افراد و چاقی شده است و همه بدنبال رژیم هایی برای کاهش وزن هستند.

در مقاله های قبل درباره ی رژیم های سالم و صحیح صحبت کرده ایم.

با توجه به عوارض و محدودیت‌های درمان‌های شیمیایی و دارویی، امروزه علاقه به استفاده از درمان‌های گیاهی و سنتی به دلیل عوارض و هزینه‌های کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

اما یکی از شایع ترین دارو های گیاهی بازار دارویی، لیمو و زیره باریج هستندکه به صورت مکمل قابل استفاده هستند

علت اساسی چاقی و اضافه وزن عدم تعادل بین کالری دریافتی و کالری مصرفی است. چاقی منجر به عواقب خطرناک مانند بیماریی های قلبی عروقی، دیابت، اختلالات عضلانی اسکلتی به ویژه اوستئوآرتریت و بعضی از سرطان‌ها مانند سرطان آندومتر رحم، پستان و روده بزرگ میشود.

کپسول لاغری گیاهی زیره و لیموترش

یک محصول فوق العاده برای کم کردن وزن در سریع ترین زمان یعنی 20 روز آن هم بدون برگشت وزن و دائمی است.با مصرف این کپسول ها دیگر هیچ احتیاجی به رژیم و ورزش هم نیست چون کپسول زیره با کم کردن اشتها تان نسبت به غذا خوردن، کار رژیم های غذایی را برای تان انجام داده و کپسول لیموترش نیز مانند زمانی که با ورزش چربی سوزی می کنید این کپسول هم با خرد کردن چربی های اضافه انباشته شده در بدن تان (مخصوصا شکم و پهلوها) شما را هرچه سریع تر به وزن دلخواه تان می رساند!

کم تحرکی و پشت میزنشینی دائمی، خوردن غذاهای فست فودی و… باعث اضافه وزن در کل بدن و یا قسمتی خاص از بدن تان میشود که این موضوع هم مانع سلامتی تان شده و به خاطر چاقی و اضافه وزن دیگر نمی توانید مانند دیگران تحرک داشته و یا حتی لباس های دلخواه تان را بپوشید.اما این کپسول گیاهی که دارای مجوز وزارت بهداشت نیز بوده کمک تان می کند بدون هیچ دردسری به وزن ایده آل تان برسید.

این محصول شامل یک قوطی 60 عددی از کپسول نرم زیره و یک قوطی 60 عددی از لیموترش است که در طول دوره ی 20 روزه 4 تا 8 کیلو از وزن تان را کم میکند.

دیگر فواید کپسول لاغری زیره و لیموترش

  • کاهش وزن بین 4 تا 8 کیلو
  • کاهش دهنده اشتها و چربی سوز
  • رسیدن به وزن دلخواه تنها در 20 روز
  • کاملا گیاهی و بدون هیچ گونه عوارض جانبی
کپسول نرم لیموترش / کپسول نرم زیره و لیمو باریج
کپسول لیموترش

فواید کپسول زیره

  1. کاهش و کنترل وزن
  2. کاهش تری گلیسیرید و کلسترول

روش مصرف کپسول زیره

۲ بار در روز (هنگام وعده غذایی ناهار و شام)، هر بار یک کپسول نرم همراه با مقداری مایعات بعد از غذا میل شود.

موارد منع مصرف کپسول زیره

دوران بارداری و شیردهی (مدارک کافی برای مصرف وجود ندارد)

عوارض جانبی قرص زیره

با مصرف مناسب مقادیر توصیه شده درمانی هیچگونه عارضه‌ای مشاهده نشده است.

تداخلات دارویی قرص زیره

موردی گزارش نشده است.

نکات قابل توصیه درباره مصرف قرص زیره و لیمو

  • فرآورده را از دید و دسترس اطفال دور نگه دارید.
  • برای کاهش وزن، مصرف کپسول نرم زیره باریج با کپسول نرم لیموترش باریج توصیه می‌شود.
  • به منظور افزایش آمادگی فیزیکی در کوتاه مدت و افزایش توده عضلانی و بهبود عملکرد عضلات در دراز‌ مدت میتوان مصرف کپسول نرم زیره را با رژیم پرپروتئین (بیش از ۲۵/۱ گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن ایده آل بدن در روز) توام نمود.
  • افزایش مصرف میوه‌جات، سبزیجات و غلات، فیبرهای غذایی آماده، کاهش مصرف قند و چربی و افزایش فعالیت فیزیکی (حداقل ۳۰ دقیقه فعالیت متوسط منظم در اکثر روزهای هفته) نقش مهمی در کاهش وزن و تثبیت آن دارد.
  • کپسول نرم زیره ضد نفخ و مسکن دردهای دستگاه گوارش است.
  • بلافاصله پس از مصرف فرآورده، در آنرا محکم ببندید.
  • فرآورده را دور از نور، در دمای ۳۰-۱۵ درجه سانتیگراد نگهداری نمایید.

بیشتر یخوانید :

فواید مصرف قرص لاغری هزال برای کاهش وزن

موارد مصرف و عوارض قرص لاغری آدیوس (Adios)

قرص ال کارنیتین و خواص شگفت انگیز آن برای لاغری

کپسول چربی سوز هیدروکسی کات + فواید و عوارض آن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا