دسته‌بندی نشده

فواید مصرف قرص ایکس اید برای خانم ها و آقایان 

معرفی قرص ایکس اید گلدن لایف

قرص ایکس اید گلدن لایف با ترکیبی اختصاصی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و گیاهان دارویی موثر، نقش مهمی را در افزایش تمایلات و قوای جنسی و تقویت باروری در بانوان و آقایان ایفا می‌ کند.

اختلالات جنسی در آقایان و بانوان می تواند از عوامل مهم در فروپاشی خانواده ها و طلاق ها باشد. سرد مزاجی ، اضطراب و مشکلات دیگر می تواند از دلایل اختلالات جنسی باشد. برای درمان این اختلالات قرص های ایکس اید می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. این قرص ها با دارا بودن انواع ویتامین ها و مواد مورد نیاز بدن به عنوان قرص انرژی بخش برای مردان و زنان قابل استفاده است. قرص تقویت قوای جنسی ایکس اید توان و میل جنسی (مردان و زنان) را افزایش می دهد و تشویش و اضطراب را از بین می برد.

مشخصات قرص ایکس اید گلدن لایف

  • کمک به افزایش میل جنسی
  • افزایش قوای جنسی

موارد مصرف قرص ایکس اید گلدن لایف

  • افزایش‌دهنده تمایلات و توانایی جنسی در بانوان و آقایان
  • افزایش خونرسانی به اندام های تناسلی و رفع اختلالات جنسی
  • بهبود نعوظ در آقایان و ارگاسم در خانم ها
  • افزایش میزان انرژی
  • مقابله با استرس

ایکس اید

روش مصرف قرص ایکس اید گلدن لایف

۱ کپسول در روز همراه غذا مصرف شود.

مزایای مصرف قرص ایکس اید گلدن لایف

مشکلات و اختلالات جنسی همواره یکی از دلایل نارضایتی همسران، اضطراب و افسردگی و حتی از عوامل طلاق می‌باشد. استرس و عوامل روحی، کمبود برخی از مواد مغذی، مصرف برخی داروها، استعمال دخانیات و مصرف الکل و کافئین می‌تواند سبب سرد مزاجی و کاهش توان جنسی و ناباروری در زوجین شود.

میل جنسی و برخورداری از عملکرد جنسی مناسب، یکی از مهمترین نیازهای انسان و ضامن تداوم و موفقیت در زندگی زناشویی به شمار می‌رود. با کمک قرص ایکس اید گلدن لایف محصول کشور استرالیا تمایلات و توانایی جنسی (هم آقایان و هم خانم ها) بالا رفته و همچنین موجب خونرسانی به اندام های تناسلی و رفع اختلالات جنسی و نعوظ در مردان می شود.

این محصول دارای ترکیباتی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و گیاهان دارویی مؤثر است که میتواند به قوای جنسی و میزان انرژی در افراد کمک کند. با استرس مقابله می کند و ماهیچه ها را تقویت می کند. با مصرف روزی یک قرص همراه غذا از شر سرد مزاجی و کاهش توان جنسی و ناباروری خلاص شوید.

فواید ترکیبات موجود در قرص ایکس اید

ارتباط بین تغذیه و سلامت جسمی و جنسی یک موضوع با اهمیت در حوزه پزشکی علی الخصوص برای متخصصان تغذیه می باشد. مطابق باور گذشته و تائید محققان کمبود مواد غذایی باعث ایجاد مشکلات مختلف در بدن از جمله ضعف قوای جنسی می شود. از دیگر عوامل اختلالات و ضعف قوای جنسی، مشکلات عصبی ، استرس، مصرف بیش از اندازه الکل و سیگار می باشد.

مکملهای تقویتی آقایان و خانمها یکی از عوامل کمک کننده به این اختلالات می باشد که می تواند در جهت بهبود گردش خون در اندامهای جنسی ، استقامت و افزایش سطح انرژی و مقابله با استرس گردد.

قرص های ایکس اید (X Ade) دارای ویتامین های B2, B3 , B6 بوده که وجود مقادیر قابل توجهی از این ویتامین ها به چرخه متابولیسمی بدن و تولید هورمون کمک می کند. مصرف این محصول باعث افزایش خونرسانی به ناحیه های تناسلی و افزایش توان و هیجان در شخص گردیده که همین امر تاثیر بسزایی در افزایش میل جنسی و لذت جنسی می شود.

محصول ایکس اید دارای ترکیبی اختصاصی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و گیاهان دارویی موثر می باشد که در زیر به مهم ترین ترکیبات این دارو اشاره می نماییم.

ویتامین‌های گروه B شامل B2,B3,B6

این ویتامین ها موجب فعالیت چرخه متابولیسمی بدن شده و انرژی کلی بدن را افزایش می دهد. ویتامین B6 با گشاد کردن عروق ناحیه تناسلی موجب افزایش تحریک پذیری اعصاب آن ناحیه گشته و موجب افزایش لذت رابطه برای طرفین می گردد. ویتامین B6 نیز دارای نقشی مهم در تنظیم هورمون های جنسی، تخمک گذاری در زنان و تولید اسپرم در مردان است.

ویتامین E

این ویتامین نقش مهمی در تولید هورمون های جنسی داشته و تاثیر بسزایی در افزایش میل و قدرت باروری مردان و زنان دارد. همچنین ویتامین E از اسپرم ها در مقابل صدمات اکسیداتیو حفاظت نموده و باعث افزایش تحرک و تعداد اسپرم‌ها نیز می‌شود.

روی

از مهمترین فاکتورهای موثر در افزایش میل جنسی و باروری مردان به شمار می‌آید. روی در عملکرد غده پروستات و تشکیل و تحرک اسپرم نقش دارد. کمبود روی سبب کاهش مقدار هورمون تستوسترون و کاهش تعداد اسپرم‌ها می‌شود. در زنان نیز کمبود این عنصر سبب سردمزاجی و ناباروری می‌شود.

منیزیوم

این عنصر در تنظیم و بهبود متابولیسم بدن نقش بسزایی دارد و علاوه بر آن استرس را نیز کاهش می دهد.

علف هرز شاخ بز

تریکیبات این گیاه سبب افزایش قدرت نعوظ و ماندگاری نعوظ مردان در طول رابطه می شود که برای مردانی که دچار مشکلات نعوظ می باشند تجویز می گردد.

جینسینگ کره ای

ماده موثره این ترکیب جین سینوزید است که در مردان و زنان موجب افزایش میل جنسی می شود. همچنین موجب افزایش خون رسانی به اندام های جنسی و رفع اختللات جنسی در فرد می شود. اسنرس را نیز کاهش می دهد.

جینسینگ سیبری

افزایش میل جنسی، افزایش انرژی و رفع خستگی مزمن، حفظ سلامت قلب و عروق، تقویت حافظه، رفع بیخوابی و تقویت سیستم ایمنی از اثرات این ماده است.

خارخاسک

این گیاه برای درمان ناتوانی جنسی موثر است و بسیاری مشکلات ناشی از ناتونی جنسی را رفع میکند. تحقیقات زیادی اثر این گیاه در درمان ناتوانی های جنسی اثبات کرده است. این ماده ناتوانی ناشی از کمبود هورمون های جنسی نظیر تستوسترون را رفع می کند. خارخسک می‌تواند DGEA که ماده‌ای موثر برای برقراری یک رابطه جنسی سالم و کامل می‌باشد را در بدن فرد بالا ببرد.

قرص ایکس اید

هشدار مصرف قرص ایکس اید گلدن لایف

  • زنان باردار و شیرده با مشورت پزشک مصرف نمایند.
  • در صورت تداوم علائم با پزشک مشورت نمایید.
  • این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد.

شرایط نگهداری قرص ایکس اید گلدن لایف

در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

separator line

بیشتر بخوانید:

فواید قطره گل سرخ در افزایش میل جنسی

مزایای مصرف قرص فم ایکس هلث اید

تقویت نیروی جنسی مردان از چه راههای امکان پذیر است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا