دسته‌بندی نشده

فواید فوق العاده کپسول گرین لس برای کاهش وزن

موارد مصرف و عوارض جانبی گرین لس

گرین لس (Green Less) سلامت گستر آرتیمان از عصاره ی قهوه ی سبز و همچنین چای سبز استفاده شده و برای افزایش متابولیسم بدن، کاهش وزن و چربی سوزی (به خصوص ناحیه شکم و پهلو) بسیار مفید است.

کپسول گرین لس جزو بهترین محصولات لاغری به شمار می‌روند . در ترکیب این محصول از عصاره چای سبز به همراه عصاره قهوه سبز استفاده شده است که برای افزایش متابولیسم بدن، کاهش وزن و چربی سوزی (به خصوص ناحیه شکم و پهلو) بسیار مفید است. کپسول های گرین لس متشکل از عصاره گیاهی بسیار تغلیظ شده برگ های چای سبز و دانه های قهوه سبز می باشند و به گونه ای فرموله شده که کلیه خصوصیات آن‌ها در این کپسول حفظ شود.

گرین لس دارای خواص آنتی اکسیدانی است و جذب گلوکز در روده را کاهش می دهد, آنتی آنژیون است و عوامل مؤثر بر عروق خونی را تعدیل می کند. همچنین مصرف این محصول مانع از ایجاد سنگ صفرا شده و کلسترول و تری گلیسیرید را کاهش می دهد. کپسول های گرین لس با افزایش سوخت و ساز و کاهش جذب چربی از روده تأثیر فوق العاده ای در کاهش وزن و ارتقاء سلامت عمومی بدن دارند .

ترکیبات :عصاره خشک چای سبز (200 میلی گرم)، عصاره خشک قهوه سبز (200 میلی گرم)

ویژگی های کپسول گرین لس

  • مانع از ایجاد سنگ صفرا و کاهش دهنده ریسک ابتلا به بیماری های مرتبط با کیسه صفرا و کبد
  • آنتی آنژیوژنز و جلوگیری از تشکیل عروق خونی در بافت چربی
  • درمان تخصصی چاقی از جمله قسمت های پهلو و شکم
  • جلوگیری کننده از تصلب شرائین و بیماری های قلبی
  • آنتی اکسیدان و کم کننده جذب گلوکز در روده
  • کاهش قند خون و جذب روده ای گلوکز و چربی
  • کاهش کلسترول و تری گلیسیرید
  • کاهش وزن و چربی سوز
  • افزایش متابولیسم بدن
  • دفع سموم بدن

روش مصرف کپسول گرین لس

دو بار در روز هر بار یک کپسول گرین لس همراه با آب ولرم فراوان مصرف شود.

گرین لس

شرح مزایای مصرف کپسول های گرین لس

مطالعات انجام شده در کشورمان نشان می‌دهد که 50 درصد مردان و 66 درصد زنان بالای 40 سال کشور دچار اضافه ‌وزن و چاقی هستند. پس خیلی دور از ذهن نیست که اکثر افراد مدام دنبال بهترین و البته کوتاه ‌ترین راه لاغری یعنی چربی‌سوزها باشند! به گفته‌ متخصصان علم تغذیه و رژیم درمانی ‌دسته بندی قرص‌های لاغری بر اساس تشخیص نوع بیماری یا مشکل افراد صورت می‌گیرد. بعضی از قرص‌ها سوخت و ساز را بالا برده و برخی دیگر جذب غذا یا حتی اشتها را کاهش می‌دهد .

گرین لس یکی از مکمل های لاغری است که با افزایش متابولیسم و کاهش جذب چربی به کاهش وزن کمک می کند .علاوه بر این استفاده از مکمل های حاوی مواد تروموژن (گرمازا) نظیر چای سبز و قهوه سبز یکی از روش هایی است که در حال حاضر به طور گسترده در کنترل وزن و چاقی به کار می رود. این عصاره ها در ترکیب گرین لس مصرف انرژی را افزایش داده و با کاهش سرعت متابولیسم که در طی دوره کم کردن وزن ایجاد می شود، مقابله می نماید. مواد تشکیل دهنده گرین لس به شرح زیر است:

عصاره چای سبز:

چای سبز موجود در گرین لس با داشتن چندین ترکیب پلی فنلی مانند اپی گالوکاتچین گالات EGCG) Gallate-3-Epigallocatechin) شناخته می شود. این ماده فراوان ترین کاتچین موجود در چای سبز است که به عنوان یک آنتی اکسیدان کاربردهای درمانی بسیاری دارد. مطالعات انسانی نشان داده است که کاتچین ها و کافئین موجود در چای سبز از افزایش مجدد وزن بعد از کاهش وزن نیز جلوگیری می کنند.

علاوه بر این کاتچین های چای سبز دارای اثرات آنتی آنژیوژنیک بوده و از تشکیل عروق خونی در بافت چربی جلوگیری می نماید که در درمان افزایش وزن و پیشگیری از چاقی بی تأثیر نیست . علاوه بر این چای سبز از طریق مهار آنزیم لیپاز مترشحه از پانکراس، از جذب لیپیدها در روده جلوگیری کرده، باعث کاهش کلسترول و تری گلیسیرید شده و از تصلب شرائین و بیماری های قلبی جلوگیری می کند. همچنین با کاهش آنزیم آمیلاز بزاق و روده، قند خون را کاهش داده و با کاهش جذب روده ای گلوکز و چربی منجر به کاهش وزن می شود.

عصاره قهوه سبز:

قهوه سبز در حقیقت همان قهوه معمولی پیش از بو دادن است. خاصیت کاهش وزن قهوه سبز به دلیل وجود سطح بالایی از اسید کلروژنیک است. آنتی اکسیدان اصلی در عصاره قهوه سبز یعنی اسید کلروژنیک، با مهار آنزیم گلوکز 6-فسفاتاز (G6P)، مانع از آزاد شدن گلوکز از کبد به داخل خون می گردد که به طور محسوسی در تعادل قند خون نقش اساسی ایفا می کند. همچنین از طریق جلوگیری از جذب گلوکز مواد غذایی نشاسته دار، هم BMI و هم چربی بدن را کاهش داده و کالری دریافتی را به خصوص بعد از خوردن غذا کم می کند.

اسید کلروژنیک ، قابلیت بدن را جهت ذخیره چربی کاهش داده و باعث می شود به جای ذخیره چربی، بدن از آن به عنوان سوخت استفاده کند چرا که قندخون در دسترس کاهش می یابد. کلروژنیک اسید موجود در قهوه سبز یک صفرا آور است که از تجمع صفرا در کیسه صفرا جلوگیری کرده و مانع از تشکیل سنگ های صفراوی می شود و ریسک ابتلا به بیماری های کیسه صفرا، سیروز کبدی و سرطان کبد را کاهش می دهد. همچنین این اسید باعث کاهش فشارخون و بهبود عملکرد قلبی و عروقی می گردد. دانه قهوه سبز موجب سرکوب اشتهای کاذب برای مصرف غذا می شود، متابولیسم را افزایش می دهد و چربی سوزی را تسریع می کند و البته قهوه سبز به دفع سموم بدن نیز کمک می کند.

گرین لس کپسول

هشدار مصرف کپسول های گرین لس

  • گرین لس یک مکمل غذایی است و نباید برای تشخیص، پیشگیری یا درمان بیماری استفاده شود.
  • زنان باردار و شیرده قبل از مصرف گرین لس با پزشک خود مشورت کنند.
  • در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف کپسول گرین لس با پزشک مشورت نمایید.
  • مقدار توصیه شده گرین لس را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.
  • از مصرف همزمان قرص گرین لس با داروهای ضد انعقاد خون خودداری کنید.

عوارض جانبی گرین لس

در صورت استفاده صحیح از دوز مصرفی گرین لس هیچگونه عوارضی دیده نشده مگر در افرادی که نسبت به کافئین و گیاهان به کار رفته در دارو حساسیت داشته باشند.

موارد منع مصرف قرص گرین لس

  • در دوران بارداری و شیردهی و افراد زیر 15 سال منع مصرف دارد .
  • در صورت حساسیت به کافئین طبق دستور پزشک استفاده گردد.

شرایط نگهداری گرین لس

کپسول های گرین لس در دمای کمتر از 30 درجه سانتی‌گراد و دور از دسترس اطفال نگهداری نمایید.

بیشتر بخوانید:

فواید مصرف قرص لاغری هزال برای کاهش وزن

مزایای درمانی فوق العاده قرص لاغری اسلیم مکس

موارد مصرف و عوارض قرص لاغری آدیوس (Adios)

separator line

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا