دسته‌بندی نشده

فواید فوق العاده قرص آلفلکسیل برای مفاصل

معرفی مزایای قرص آلفلکسیل آلفا ویتامینز

قرص آلفلکسیل (ALFA Vitamins Alflexil) ترکیبی است از گلوکوزامین و کندروتین است که می تواند به عنوان مکملی جهت بهبود ورم مفاصل استفاده شود. در دسته محصولات طبیعی برای تخفیف درد مفاصل, آلفا ویتامینز این ترکیب را با هدف کاهش علائم بیماری مفاصل دردناک به شما پیشنهاد می دهد. گلوکوزامین قند آمینی ضروری جهت سنتز و تولید کارتیلاژ مفاصل می باشد.

کندروئیتین به میزان زیادی در مایع بین مفصلی (سینوویال) وجود دارد و وظیفه آن نرم کردن، ضربه گیری و حفظ لغزندگی مفاصل می باشد. ام اس ام ترکیبی ضروری جهت حفظ الاستیسیته و انعطاف پذیری مفاصل می باشد و همچنین نقش موثری در کاهش درد، بهبود التهاب و تورم در مفاصل آسیب دیده، بهبود جریان خون و کاهش اسپاسم عضلات اطراف مفاصل بر عهده دارد.

ویژگی های قرص آلفلکسیل آلفا ویتامینز

  • جلوگیری از تخریب و تضعیف مفاصل با افزایش سن
  • افزایش تراکم بافت غضروف توسط کلاژن هیدرولیز شده
  • حفظ سلامت استخوان‌ها، مفاصل و تاندون در ورزشکاران
  • غضروف سازی و افزایش نرمی، انعطاف پذیری و حرکت مفاصل
  • کمک به درمان و پیشگیری از آرتروز، درد و خشکی مفاصل
  • کاهش درد و التهاب در بیماران مبتلا به آرتریت
  • بهبود عملکرد مفاصل و جلوگیری از تخریب آنها
  • بازسازی و ترمیم ساختمان مفاصل
  • رفع درد و التهاب مفاصل
  • کاهش درد در بیماران مبتلا به آرتروز

ALFA Vitamins Alflexil

شرح فواید مصرف قرص آلفلکسیل آلفا ویتامینز

آرتروز شایع‌ترین نوع آرتریت است. این التهاب دردناک باعث تورم و اختلال حرکت مفاصل می‌شود و معمولاً در ناحیه دست، زانو، لگن و ستون‌ مهره‌ها بیشتر است. ٣ عامل اضافه ‌وزن، سن و آسیب ‌دیدگی مفاصل، مهم‌ترین دلایل بروز آرتروز هستند.به گفته متخصصان، به ازای هر یک کیلو اضافه ‌وزن در سطح صاف، حدود 3 تا 5 برابر فشار بیشتر به زانوها وارد می‌شود که در مواقع بالا و پایین رفتن از پله، این فشار 10 برابر می‌شود.

مشکل درد مفاصل معمولاً با افزایش سن برای همه ایجاد شده و سبب اختلال در کارهای روزانه مثل راه رفتن می‌شود. راه درمان قطعی برای این بیماری هنوز پیدا نشده اما با چند روش می‌توان پیشرفت این بیماری را کندتر و عوارض آن را کاهش داد. یکی از این روش‌ها استفاده از مکمل های غذایی حاوی گلوکزامین است . آلفلکسیل یکی از مکمل هایی است که به منظور کاهش درد، بازسازی و ترمیم مفاصل تولید شده است .موارد بکار رفته در قرص آلفلکسیل به شرح زیر است :

گلوکزامین

گلوکزامین بکار رفته در ترکیب کپسول آلفلکسیل Alflexil نه تنها ناراحتی های مفاصل مانند درد را تسکین می بخشد بلکه در بهبود و ترمیم ساختمان مفصل نیز کمک می کند. برخی از مطالعات همچنین نشان داده اند که گلوکزامین در رشد مجدد بافت غضروفی موثر است. بدون وجود گلوکزامین تاندون ها، لیگامان ها، بافت های پوست، ناخن، استخوان غشا مخاطی و دیگر بافت های بدن نمی توانند به طور مناسب شکل بگیرند.به طور طبیعی مقادیر کافی از گلوکزامین در بدن ما برای تشکیل ترکیبات مختلف مورد نیاز و برای ساخت بافت های همبندی و سلامت غضروف تولید می شود اما به‌تدریج میزان تولید در بدن کم شده و تغییرات تخریبی آن در بدن ما با انجام فعالیت های ورزشی، آسیب های وارده، سوختگی ها، آرتریت ها، افزایش سن و تخریب مزمن و دیگر اختلالات التهابی افزایش می یابد. بنابراین می توان با استفاده از مکمل هایی مانند آلفلکسیل در سنین بالا این ماده را در بدن حفظ کرد .

کندروئیتین

کندروئیتین به میزان زیادی در مایع بین مفصلی (سینوویال) وجود دارد و وظیفه آن نرم کردن، ضربه گیری و حفظ لغزندگی مفاصل می باشد. کندروئیتین سولفات دارای بار منفی است و حالت دافعه الکتریکی به وجود می آورد و باعث ایجاد مقاومت در غضروف می شود و در هنگام پرش ها و فشار به مفاصل از به هم ساییدگی استخوان ها جلوگیری می کند. این ترکیب که در ترکیب کپسول آلفلکسیل بکار رفته است جهت ساخت کلاژن که ترکیبی ضروری برای استحکام بافت مفصلی است، ضرورت دارد. کندروئیتین همچنین دارای نقش ضد التهابی است و از بروز آسیب های احتمالی به غضروف جلوگیری می کند. گلوکزامین و کندروئیتین سولفات در هیچ منبع غذایی وجود ندارد و دریافت آن مستلزم مصرف مکمل های غذایی همچون Alflexil است.

MSM (متیل سولفونیل متان)

MSM ترکیبی ضروری در قرص آلفلکسیل جهت حفظ الاستیسیته و انعطاف پذیری مفاصل می باشد و همچنین نقش مؤثری در کاهش درد، بهبود التهاب و تورم در مفاصل آسیب دیده، بهبود جریان خون و کاهش اسپاسم عضلات اطراف مفاصل بر عهده دارد. MSMتأمین کننده گوگرد در بدن است و با خاصیت آنتی اکسیدانی موجب کاهش التهاب در غضروف ها و تسریع کلاژن سازی می شود.MSM با دفع کلسیم اضافی خطر ابتلا به بیماری‌های دژنراتیو را کم کرده و به حذف مایع و سموم در سلول‌ها کمک می‌کند.گوگرد موجود در MSM قرص آلفلکسیل باعث تشکیل کلاژن، کراتین و مواد حیاتی برای ناخن و مو سالم می‌شود.

کلاژن

کلاژن فراوان ترین پروتئین در بدن است که در تاندون ها، عضلات، استخوان ها و پوست یافت می شود و مسئول حفظ ساختار اندام می باشد. گلیسین، یکی از اسیدهای آمینه موجود در کلاژن، بخشی ضروری از فرآیند سالم نگهداشتن بافت های همبند اطراف مفاصل است. کلاژن هیدرولیز شده طی فرآیندی بنام هیدرولیز شدن به دست می آید که طی آن اندازه مولکول کلاژن کاهش یافته و به حداقل می رسد. این امر جذب مطلوب کلاژن در فرآیند متابولیسم را آسان می کند. کلاژن هیدرولیز شده به منظور جذب بهتر آن در ترکیب کپسول آلفلکسیل گنجانده شده است.

مکمل

نحوه استفاده قرص آلفلکسیل آلفا ویتامینز

  • افراد بالغ روزانه 3 عدد ترجیحا همراه با غذا میل کنند.
  • برای مشاهده اثر حداقل باید به مدت 4 الی 6 هفته استفاده شود.

توصیه و هشدار قرص آلفلکسیل آلفا ویتامینز

  • بیش از میزان توصیه شده مصرف نکنید.
  • در زمان حاملگی و شیردهی با نظر پزشک مصرف شود.
  • در افراد دیابتی با نظر پزشک مصرف شود

شرایط نگهداری قرص آلفلکسیل آلفا ویتامینز

در جای خشک و خنک (30 – 15 درجه سانتی گراد)، در ظرف در بسته دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

بیشتر بخوانید:

مزایای باورنکردنی قرص جوینتیس در کاهش دردهای مفصلی

قرص جوینت آر ایکس و مزایای باورنکردنی آن برای محافظت از مفاصل

فواید بی نظیر آرتروبلاک الیمپ برای درد مفاصل

separator line

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا