دسته‌بندی نشده

طرز تهیه پیتزا با لوبیا سفید ساده و خوشمزه

طرز تهیه پیتزا لوبیا سفید تجربه طعم متفاوت و خوشمزه

یکی از پیتزاهای گیاهی مفید و خوشمزه پیتزای لوبیا سفید است. این پیتزا بسیار متفاوت بوده و می توانید، طعمی لذیذ با آن تجربه کنید. شما می توانید این فست فود عالی را در وعده های غذایی مختلف خود سرو نمایید. در ادامه می توانید، طرز تهیه پیتزا لوبیا سفید را مطالعه کنید.
پیتزا از غذاهای محبوب و پرطرفدار است که به دلیل کالری بالای آن افراد زیادی از خوردنش منع می شوند. اما در صورت تهیه یک پیتزا گیاهی می توانید از لذت این غذای فست فودی بهره مند شوید.

مواد پیتزا لوبیا سفید

گوشت چرخی: ۳۰۰ گرم
روغن زیتون: ۲ قاشق غذاخوری
کدوی متوسط: ۱ عدد
پیاز متوسط: ۱ عدد
سیر: ۲ حبه
آب لیمو: ۲ قاشق غذاخوری
کنسرو لوبیا سفید: ۴۰۰ گرم
ماست و نعنا: به مقدار لازم
رب گوجه فرنگی: ۱ قاشق غذاخوری
پنیر موزرلا: به میزان لازم

پیتزا لوبیا سفید

مواد لازم خمیر

نمک: نصف قاشق چای خوری
آب ولرم: نصف پیمانه
شیر: نصف پیمانه
پودر خمیر ترش: نصف قاشق چای خوری
آرد: به میزان کافی
روغن زیتون: نصف پیمانه
بیکینگ پودر: ۱ قاشق چای خوری
پنیر گودا: به میزان کافی

حتماً بخوانید:

طرز تهیه پیتزا لوبیا سفید

برای آماده کردن این پیتزا باید نصف پیمانه آب ولرم را در کاسه ریخته و پودر خمیر ترش به آن اضافه کنید. با قاشق مواد را هم بزنید و به خوبی ترکیب نمایید. بعد از ۱۰ دقیقه خمیر را در جای قرار بگذارید. بعد از گرفته شدن خمیر نصف پیمانه شیر و ۱ قاشق بکینگ پودر به آن اضافه کنید.
آرد را به موادتان اضافه کرده و مرتب هم بزنید تا خمیر شما عمل آید. خمیر را با دستتان ورز دهید و به آن زمان استراحت داده بعد از این زمان می توانید، مقداری پنیر گودا به آن اضافه کنید. خمیر را به خوبی ورز داده و با استفاده از یک وردنه آن را باز می کنید.
مرحله بعدی باید سراغ مواد پیتزا بروید. ابتدا فر خود را روشن کرده و با دمای ۲۰۰ درجه آن را گرم کنید. پیاز و سیر رنده شده را به همراه مقداری گوشت تفت دهید.

پیتزا با لوبیا

برای تفت دادن مواد می توانید از مقداری روغن زیتون استفاده نمایید. کدوها را به حالت چیپسی برش بزنید. روی خمیر را با مقداری رب گوجه یا سس گوجه بمالید و مقداری پنیر بزنید. گوشت های تفت داده شده را روی تمام سطح خمیر پخش کنید.
روی مواد را لوبیا سفید ریخته و در مرحله آخر نیز کدوهای برش خرده را روی سطح آن قرار می دهیم. پیتزا را درون فر قرار داده و بعد از برشته شدن ماست و نعنا روی آن سرو کنید.
همانگونه که مطالعه کردید طرز تهیه پیتزا لوبیا سفید بسیار ساده است. برای آماده شدن این پیتزای سالم و خانگی باید ۱ ساعت و نیم زمان داشته باشید. این پیتزا در زمان پخت با ماست و نعنا سرو می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا