دسته‌بندی نشده

طرز تهیه ساندویچ یونانی ساده و خوشمزه با سینه مرغ و تن ماهی

ساندویچ یونانی نوعی از ساندویچ است که روشی آسان و طعمی دارد. این ساندویچ عالی با سینه مرغ و هم تن ماهی تهیه می گردد که هر کدام طعم و مزه منحصر به خود را دارا می باشد. برای آشنایی با طرز تهیه ساندویچ یونانی به دو روش می توانید همراه دلگرم باشید.
ساندویچ ها از جمله فست فودهای لذیذ و خوشمزه محسوب می شوند که از جمله آن ها ساندویچ سیب زمینی، ساندویچ میگو، ساندویچ هندی و ساندویچ یونانی می باشند که همگی محبوب و پرطرفدارند. در این مطلب شما عزیزان را با طرز تهیه ساندویچ یونانی خوش طعم با سینه مرغ و تن ماهی آشنا می کنیم. می توانید این ساندویچ را به جای نان باگت با نان لواش نیز تهیه کنید.

مواد لازم ساندویچ یونانی با سینه مرغ و تن ماهی

۲ حبه سیر (رنده کرده)
۶۰۰ گرم سینه مرغ
۳ ق غ روغن زیتون
۱ قاشق چای خوری پاپریکا
اندازه کافی فلفل و نمک

 ساندویچ یونانی

مواد میانی ساندویچ

۱ عدد خیار
۴ عدد نان پیتا
۲ عدد گوجه فرنگی
۱ پیمانه زیتون

مواد سس تزاریتی

۱ عدد سیر ریز شده
صد گرم خیار رنده ای
۲۵۰ گرم ماست یونانی
۲ ق غ آب لیمو
۲ ق غ شوید ریز شده (تازه باشد بهتر است)
۲ ق غ روغن زیتون

طرز تهیه ساندویچ یونانی با مرغ و سس تزاریتی

اول از هر کاری سس را تهیه کنید، برای این منظور باید تمامی مواد سس را با یکدیگر ترکیب نموده و درون یخچال بگذارید تا طعم آنها به خوبی با یکدیگر مخلوط گردد.
بعد درون ظرفی سینه مرغ، سیر رنده شده، پودر پاپریکا، روغن زیتون و فلفل و نمک را بریزید و به خوبی با یکدیگر ترکیب نموده و مقداری ماساژ بدهید تا به طور کامل طعم ها مخلوط گردند. برای نتیجه ی بهتر آن را به مدت زمان ۱ ساعت در یخچال قرار دهید تا استراحت نماید. بعد از این زمان درون تابه سرخ و یا به صورت گریل بپزید. البته از فر هم می توانید بهره ببرید. در نهایت هم با نان پیتا، سس ترازیتی و مواد داخل ساندویچ یعنی زیتون و گوجه فرنگی و خیار میل نمایید.

ساندویچ یونانی فقط با تن ماهی

آشنایی با روش دوم طرز تهیه ساندویچ یونانی فقط با تن ماهی

مواد لازم

صد گرم خیارشور ریز شده به صورت نگینی
صد گرم پنیر موزارلا
پنجاه گرم سبزی جعفری ریز شده
۱ قوطی تن ماهی
۱ عدد پیاز سفید
۲ عدد گوجه فرنگی
۲ عدد نان باگت
۲ قاشق غذاخوری سس مایونز

مراحل تهیه ساندویچ یونانی با تن ماهی

برای تهیه این ساندویچ ابتدا قبل از هر کاری تن ماهی را درون آبجوش قرار دهید تا بجوشد. حدودا ۲۰ دقیقه کافی است. سپس قوطی را باز کرده و درون آبکش بریزید تا همه ی روغن تن ماهی خارج گردد.
2عدد نان باگت را با کمک چاقو از میان برش زده و سر و ته آن را ببرید. با استفاده از قاشق کمی از سس مایونز را به دو سمت نان باگت بمالید و در کنار قرار دهید.
با کمک چنگال تکه های گوت تن ماهی را از هم باز کنید و همراه گوجه فرنگی، خیارشور، سبزی جعفری، پیاز خرد شده و مابقی سس مایونز با یکدیگر ترکیب نمایید.
مواد به دست آمده را بر روی یک سمت نان باگت ها بگذارید و در سمت دیگر نان ها پنیر موزارلا قرار داده و نان را ساندویچ کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا