جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
سریال جواد پورشه: زمان پخش، داستان و بازیگران جواد پورشه_657c0e6410900.jpeg
سریال جواد پورشه: زمان پخش، داستان و بازیگران جواد پورشه_657c0e6410900.jpeg

سریال جواد پورشه: زمان پخش، داستان و بازیگران جواد پورشه

سرفصل های این مقاله

سریال جواد پورشه

سریال خانگی جواد پورشه به کارگردانی برزو نیک نژاد جدیدترین سریال نمایش خانگی است که پژمان جمشیدی نقش اول آن را بر عهده گرفته است.

با شیوع کرونا بسیاری از کارگردانان و سازندگان، تصمیم گرفتند در نمایش خانگی بیشتر فعالیت کنند .

همزمان با جواد پروشه، سریال نیسان آبی از ساخته های منوچهر هادی هم برای پخش در نمایش خانگی آماده می شود.

معرفی سریال جواد پورشه، بازیگران سریال جواد پورشه، خلاصه داستان سریال جواد پورشه و زمان پخش سریال جواد پورشه را در دلگرم بخوانید.

بازیگران سریال جواد پروشه

لیست اسامی بازیگران سریال جواد پروشه تکمیل نشده اما از حضور پژمان جمشیدی به عنوان نقش اصلی این سریال قطعی است و این بازیگر قراردادش را امضا کرده است. این سریال پس از خود، بد، جلف دومین سریال خانگی پژمان خواهد بود.

اسامی دیگر بازیگران سریال جواد پروشه پس از تکمیل شدن لیست، از همین طریق اطلاع رسانی خواهد شد.


حتماً بخوانید:

داستان سریال جواد پروشه

خلاصه داستان سریال جواد پروشه رسانه ای نشده است .


زمان پخش سریال جواد پروشه

به محض کسب اطلاعات بیشتر در مورد سریال جواد پروشه و زمان پخش آن این مطلب به روز و اطلاع رسانی خواهد شد.

سریال جواد پورشه: زمان پخش، داستان و بازیگران جواد پورشه

برزو نیک نژاد

برزو نیک‌نژاد کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی سینما و تلویزیون، متولد ۱۱ فروردین ۱۳۵۱ در گرگان است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و در سال ۱۳۸۷ در فیلم کلبه به کارگردانی جواد افشار به عنوان نویسنده فعالیت داشته است.

از جمله آثار سینمایی برزو نیک‌نژاد می توان به عناوینی همچون زاپاس، ناخواسته، پیتزا مخلوط و کلبه اشاره کرد. وی سابقه حضور در پروژه های تلویزیونی همچون پنچری، روزهای بد به در، سریال دودکش و روزهای زیبا را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی متولد 21 شهریور 1356 بازیکن اسبق تیم های فوتبال سایپا، پاس و پرسپولیس است.

جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد و در تیم های سایپا ، پرسپولیس ، پاس تهران ، استیل آذین ، فولاد و ابومسلم نیز بازی کرد.

وی سال 2111 زمان مربیگری میروسلاو بلاژویچ(ملقب به چیرو) در تیم ملی کشورمان برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2112 کره و ژاپن به این تیم دعوت و جایگزین فرهاد مجیدی شد .

او در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی پژمان به عنوان بازیگر نقش‌آفرینی کرد. طرح اولیه این سریال با ایده خود پژمان جمشیدی شکل گرفته‌است.

پس از آن، جمشیدی در آثار مختلفی حضور پیدا کرد و چند سالی است که با ایفای نقش در فیلم‌های کمدی پرفروش و موفق، در فهرست پولسازترین بازیگران سینمای ایران قرار گرفته‌است. او در سال ۱۳۹۸ پنج فیلم را در سینما داشته‌است که در مجموع ۶۲ میلیارد و ۷۹۱ میلیون تومان فروش داشتند.

جمشیدی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و ششمین دوره و سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم‌های سوءتفاهم و شیشلیک شده‌است.

اگر از مقاله بالا لذت بردید، پس به مطالب زیر هم سر بزنید:

اشتراک گذاری: