ساده ترین توصیه مربی بدنسازی معروف برای کاهش چربی بدن_62d14bec5b814.jpeg
ساده ترین توصیه مربی بدنسازی معروف برای کاهش چربی بدن_62d14bec5b814.jpeg

ساده ترین توصیه مربی بدنسازی معروف برای کاهش چربی بدن

پال رولیا (Paul Revelia)، بدنساز حرفه ای و مربی تناسب اندام، به طور منظم توصیه هایی را برای کاهش چربی در کانال یوتیوب خود با استفاده از تجربیاتش برای نمایش های رقابتی بدنسازی به اشتراک می گذارد. او در یک ویدیوی جدید، روش «هیچ کاری نکنید» را برای کاهش چربی بدن توضیح می دهد. کاهش چربی بدن با استفاده از عدد BMR چگونه است؟او می‌گوید: «کاهش وزن پیچیده‌تر از بیشتر تحرک داشته باشید، کمتر بخورید است. بله، تمام کاهش وزن ناشی از کمبود کالری است، اما کمبود کالری چیست؟» او در ادامه توضیح می دهد که اگر هدف شما کاهش چربی است، دانستن میزان BMR (متابولیسم پایه) می تواند ابزار فوق العاده مفیدی باشد. BMR تعداد کالری هایی است که بدن شما به طور طبیعی از طریق عملکردهای معمولی خود در هر روز، خارج از هر تمرین فیزیکی اضافی می سوزاند. حسابگرهای BMR به‌صورت آنلاین در دسترس هستند و وقتی این عدد را داشته باشید، راحت‌تر می‌توانید بفهمید که چه نوع کسری کالری واقعی را به رژیم غذایی خود وارد کنید تا اساساً بتوانید وزن خود را بدون نیاز به افزایش فعالیت بدنی کاهش دهید.کاهش چربی بدن با استفاده از عدد BMR چگونه است؟پال می گوید: «میزان متابولیسم پایه شما در واقع با از دست دادن چربی بدن کاهش می یابد، زیرا بدن شما به انرژی زیادی برای دویدن نیاز ندارد. مثل این است که یک ماشین در یک بزرگراه رانندگی کند و یک تریلر به آن متصل شده باشد؛ اگر تریلر چند صد کیلوگرمی را رها کنید، ماشین شما کارآمد خواهد بود و برای حرکت به سوخت کمتری نیاز دارد.»کاهش چربی بدن با استفاده از عدد BMR چگونه است؟او همچنین اشاره می‌کند که با ادامه کمبود کالری و کاهش BMR، ممکن است احساس خستگی بیشتری کنید و بدنتان کالری کمتری برای صرفه‌جویی انرژی بسوزاند. هنگامی که به این نقطه رسیدید، یک تاکتیک رایج این است که تمرینات هوازی بیشتری را به برنامه خود اضافه کنید و مقدار کالری اضافی را کاهش دهید، اما پال معتقد است که در این مرحله بازدهی کاهش یافته را خواهید دید. توصیه او این است که به جای آن یک «وقفه رژیمی» داشته باشید: با کاهش BMR، به طور موقت تعداد کالری‌های مصرفی خود را افزایش دهید و مصرف انرژی را از طریق ورزش افزایش دهید.کاهش چربی بدن با استفاده از عدد BMR چگونه است؟او می‌گوید: «نتایج این روش بر روی افرادی که این وقفه‌های رژیمی را انجام داده اند را می‌بینم که زندگی شان را تغییر داده است، چراکه وقتی به وزن هدف خود می‌رسیم، انگار در بهشتیم.»

بیشتر بخوانید:

با کم کردن غذایی که می خورید هم کاهش وزن ندارید؟ این راه را امتحان کنید!

راهکارهایی برای کاهش وزن بدون نیاز به رژیم غذایی و ورزش کردن

منابع سایت

بخشی از محتویات سایت با توجه به اجازه نامه موجود در بخش کپی رایت سایت های زیر از این سایت ها جمع آوری شده است اگر محتوایی از سایت شما اینجا منتشر شده است و منبع ذکر نشده است به ما از طریق نظرات اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.