دسته‌بندی نشده

ساخت کاردستی با آرمیچر با ایده های جالب و جذاب

ایده های جالب و متفاوتی برای ساخت کاردستی به وسیله آرمیچر مطرح گردیده است که در هر یک از آنها سعی شده است به کمک آرمیچر و استفاده از خلاقیت و ابتکار وسیله ایی جدید و جالب خلق گردد. اگر شما نیز به دنبال ایده ایی برای ساخت کاردستی جدید به وسیله آرمیچر هستید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید و به کمک این آموزش اقدام به ساخت کاردستی علمی جدید و جالبی نمایید.

آموزش ساخت کاردستی با آرمیچر و باطری :

ساخت انواع مختلف کاردستی علمی نیاز به دقت و توجه فراوانی دارد و در ساخت آنها از وسایل خاصی استفاده می گردد. یکی از انواع کاردستی های خلاقانه علمی که ساخت آن جذابیت زیادی برای نوجوانان دارد، کاردستی به وسیله آرمیچر است. از این رو ما نیز سعی داریم در این مطلب به معرفی این مدل کاردستی ساده پرداخته و مراحل ساخت آن را به طور کامل آموزش دهیم. برای ساخت این کاردستی جالب شما به موارد زیر نیاز دارید.

  • آرمیچر
  • باطری ۹ ولت
  • ۲ عدد بطری کوچک
  • ۴ عدد درب بطری
  • نی و سیخ چوبی
  • چسب حرارتی
  • ماژیک

ساخت کاردستی ساده با آرمیچر

بعد از تهیه وسایل مورد نیاز به سراغ مراحل تهیه این کاردستی می رویم. برای شروع دو تکه نی پلاستیکی را بر روی بطری که به شکل مستطیل است بچسبانید.

کاردستی ماشین با آرمیچر

حال درب های بطری را سوراخ نموده و آنها را به وسیله سیخ چوبی به نی ها متصل کنید. توجه داشته باشید که این درب ها، حکم چرخ های ماشین را دارند، پس سعی کنید آن را در محل مناسب قرار دهید.

کاردستی های ساده و جالب

ساخت کاردستی های جالب با آرمیچر

در این مرحله به سراغ بطری دایره ایی شکل رفته و آن را با ماژیک علامت زده و سپس برش بزنید. توجه داشته باشید که نوع برش های شما باید با دقت زیاد انجام گیرد. برای این کار از تصویر زیر استفاده نمایید.

کاردستی علمی با ارمیچر کاردستی ماشین با بطری و آرمیچر

حال زمان آن رسیده است که به سراغ آرمیچر بروید و آرمیچر و باطری را بعد از اتصال به هم، به قسمت برش خورده بطری وصل نمایید.

ساخت کاردستی ساده با آرمیچر

حال با استفاده از چسب حرارتی، آرمیچر را به بطری اولیه وصل نمایید.

کاردستی با آرمیچر و باطری

تصویر زیر نمونه تکمیل شده ساخت ماشین با آرمیچر را نشان می دهد به عنوان یکی از کاردستی های شگفت انگیز و خلاقانه مورد استفاده قرار می گیرد و شما نیز می توانید به راحتی آن را تهیه نمایید.

ساخت کاردستی ماشین برقی با ارمیچر

کاردستی با آرمیچر

امیدواریم ساخت ماشین به وسیله آرمیچر برای شما دوستان نیز جذاب بوده باشد و به کمک این آموزش کامل و جالب اقدام به ساخت کاردستی های متنوع تر نمایید. همچنین شما دوستان علاقه مند می توانید بر روی کاردستی کلیک کنید و از دیگر آموزش های جدید و متنوع در این زمینه دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

برچسب :
کاردستی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا