دسته‌بندی نشده

راه های افزایش بازدید، رتبه الکسا و فروش وبسایت و اینستاگرام

در این مطلب در خدمت شما دوستان هستیم تا برخی راه های تبلیغاتی ارزان را که برای همه وبسایت هایی که می خواهند رتبه و فروش خود را بالا ببرند را معرفی کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

تبلیغات پاپ باکس یا اسمارت پاپ آپ

انجام تبلیغات پربازده پاپ باکس (بنری نمایشی)

در این نوع تبلیغات که یاب به صورت کلیکی هست یا نمایشی البته این تبلیغات با توجه به این که به صورت مستقیم به کاربر نمایش داده می شوند نوع نمایشی بهتری دارد چون اگر مساله کلیکی باشد حتی اگر تبلیغ در بد ترین مکان سایت هم باشد به ازای کلیک پول می دهیم ولی نمایشی بودن با وجود بهترین مکان بودن پتانسیل خوبی به تبلیغ دهنده می دهد البته باید با طراحی خوب نرخ تبدیل را بالا برد.

از برترین سایت ها در انجام تبلیغات پاپ باکس ( نمایشی بنری) یا اسمارت پاپ آپ را می توان وبسایت پاپ لوکس نامید چرا که از نظر شمارش بسیار دقیق عمل می کند هزینه بسیار پایین تری نسبت به سایر سایت ها دارد و کلی مزایای دیگر که فقط با تست توسط خود شما می توانید به آن پی ببرید.

انجام تبلیغات پاپ آپ برای افزایش بازدید سایت و فروش

تبلیغات پاپ آپ نوعی تبلیغات مرسوم اینترنتی می باشد این تبلیغات مزایای زیادی مانند بهبود رتبه الکسا، افزایش بازدید توسط بازدید کنندگان واقعی، افزایش فروش برای فروشگاه و…

فراموش نکنید وبسایت بزرگ دیجی کالا در ابتدا برای شروع و حتی زمانی که پیشرفت خوبی هم کرده بود از پاپ آپ استفاده کرد تا بیشتر شناخته شود و این کار تاثیر گذاشت و حتی الان دیگر نیاز به انجام تبلیغات ندارد.

در حوزه تبلیغات هم می توان از تبلیغات پاپ آپ سایت پاپ لوکس استفاده کرد .

تبلیغات آی فریم جهت افزایش دانلود اپلیکشین و ویدیوهای آموزشی و افزایش فالور

این نوع تبلیغات در هنگام ورود کاربر به سایت به صورت خود کار فعال می شود و هدف آن افزایش فالوور اینستاگرام، افزایش دانلود فایل مانند اپلیکیشن، ویدیو یا صوت تبلیغاتی و… می باشد که می تواند کمک زیادی با کسب و کارها کند.

تصور کنید شما یک فایل صوتی را که ویژگی های محصول خود را در آن قرار داده اید خود کار در تلفن کاربر بارگیری شود در ابتدا پیغام دانلود شد کاربر را کنجکاو می کند تا فایل را باز کند و تبلیغات شما را گوش دهد یا ببیند یا اپلیکشین را نصب کند! اما اگر به نحوی این پیغام را نادیده بگیرد در زمانی که در حال گوش دادن به موزیک یا چرخیدن در گالری است فایل شما را می بیند و… پس استفاده از این امکان بسیار برای تبلیغات مفید است.

برای استفاده از این قابلیت ما وبسایت پاپ لوکس را پیشنهاد می دهیم.

با خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی خود را بالا بکشید

تبلیغاتی مانند بک لینک یا همان تبلیغات متنی و رپورتاژ علاوه بر معرفی کسب و کار شما در سایت های دیگر به افزایش رتبه شما در گوگل به واسطه ایجاد بک لینک می انجامد برای تهیه بک لینک و رپورتاژ آگهی باید دقت کنید سایت مناسب را انتخاب کنید مثلا ما برای خرید بک لینک یا خرید رپورتاژ از وبسایت پاپ لوکس استفاده می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا