دسته‌بندی نشده

جنیفر لوپز: ۲۳ حقیقت جنجالی و داغ درباره جنیفر لوپز

مجله دلگرم | جنیفر لوپز نیازی به معرفی ندارد و از زمان پخش اولین آلبومش در سال ۱۹۹۹ به ملکه دنیای موسیقی لاتین تبدیل شده است. او در دنیای موسیقی، سینما، مد و تلویزیون جنجال زیادی به پا کرده و همیشه موردتوجه بوده است. او که در یک خانواده پورتوریکویی و در نیویورک متولد شد می‌خواست وکیل شود اما درعین‌حال خواسته‌های دیگری هم داشت. احتمالاً اولین تصمیم درست او نقل‌مکان به منهتن بود. او در آنجا شروع به کار کرد و باوجود استعداد بسیار زیادش در حال حاضر با داشتن ۴۷ سال سن مادر دو کودک و یکی از جذاب‌ترین خواننده‌های هالیوود است.

حقایقی جالب درباره جنیفر لوپز

  1. او از سن کودکی هدف خود را مشخص کرده بود و در سن ۵ سالگی در کلاس‌های موسیقی و رقص ثبت‌نام کرده بود. او این کار را عزم و اراده می‌نامد.
  2. داستان موفقیت جنیفر داستان یک‌شبه به موفقیت رسیدن نبود. او قدم‌به‌قدم جلو رفت و در منهتن روزها به‌عنوان رقصنده کار می‌کرد و شب‌ها به استودیو می‌رفت. او پیش از رفتن به روی صحنه به‌عنوان رقصنده اصلی، رقصنده پشتیبان بود.
  3. در فیلم Money train هر دور ستارگان مرد فیلم یعنی وسلی اسنایپس و وودی هارلسون به او پیشنهاد دوستی دادند و جنیفر به هردویشان جواب رد داد.
  4. یکی از فیلم‌های موفق او در سال ۲۰۰۱ به نام The Wedding Planner بود که یکی از فیلم‌های موفق سال به شمار می‌رفت. جالب اینجاست که در همان سال جنیفر آلبوم موفقی را روانه بازار کرد که در صدر قرار گرفته بود و در آن سال جنیفر در صدر لیست سینما و موسیقی بود. این موفقیت برای هرکسی رخ نمی‌دهد.
  5. باید بدانید که جنیفر هرگز الکل مصرف نمی‌کند.
  6. باوجود علاقه جنیفر به صنعت سینما والدینش دوست داشتند که او یک وکیل شود و به همین دلیل مدتی را در زمینه وکالت فعالیت کرد.
  7. او با داشتن صدای بسیار زیبا توانایی تقلید صدا نیز دارد و به‌خوبی می‌تواند صدای ریحانا را تقلید کند.
  8. او تنها زن دنیاست که تاکنون دو بار لقب جذاب‌ترین زن دنیا را به دست آورده است. خوب می‌دانیم که بسیاری از خانم‌ها آرزو دارند یک‌بار به این لقب دست پیدا کنند، اما جنیفر هر زنی نیست.
  9. او به تکنولوژی علاقه‌ای ندارد و باوجوداینکه پدرش در آن زمان که کامپیوتر تازه به بازار آمده بود در حرفه کامپیوتر بود اما دخترش چیز زیادی از کامپیوتر نمی‌داند و به همین دلیل چندان در دنیای مجازی حضور ندارد.
  10. بدن او فرم بسیار زیبایی دارد و به دلیل شباهت بدنش به گیتار، لقب La Guitarra را به دست آورده است.
  11. شاید تصور کنید که او فقط به آرایش و رقص علاقه دارد اما باید بدانید هرزمان که فرصت داشته باشد مطالعه می‌کند. او با وجود سه طلاق و شکست عاطفی هنوز از دوست داشتن و عشق متنفر نشده است. او به خواندن کتاب‌های روان‌شناسانه و عاطفی علاقه زیادی دارد، شاید می‌خواهد دلیل شکست‌های عاطفی خود را پیدا کند.
  12. شاید تصور کنید که این خواننده لاتین به لاتین بودنش بنازد اما باید بدانید که با داشتن والدین پورتوریکویی او به‌سختی به زبان اسپانیولی صحبت می‌کند.
  13. او برای بازی در فیلم سلنا بیشترین دستمزد هالیوود را دریافت کرد. شاید تصور کنید با این پول جواهر یا خانه خرید، اما باید بدانید که با این پول برای مادرش یک کادیلاک خریداری کرد.

جنیفر لوپز

توصیه های جنیفر لوپز برای داشتن پوستی جوان و زیبا

14. استفاده از اسید گلیکولیک

او مراقبت از پوست خود را با استفاده از اسید گلیکولیک به عنوان یک لایه برداری کننده شیمیایی پوست انجام می دهد که سلولهای مرده پوست را حل می کنند. علاوه بر حل کردن آنها، این اسید موجب بهبود در بازگشت سلولهای پوست می شود که برای پوست های آسیب دیده از آفتاب ایده آل است. به همین دلیل عجیب نیست که جنیفر استفاده از آن را در مصاحبه با مجله “مردم” نیز اعلام کرده است.

15. رژیم سرشار از پروتئین

جنیفر لوپز رژیم غذایی بسیار مناسبی دارد که سرشار از پروتئین است. خود وی در این باره می گوید: «پروتئین مرا سرپا نگه می دارد و مثل سوخت برای ماهیچه هایم عمل می کند.» مهمترین عاملی که باعث راز جوانی جنیفر لوپز شده این میباشد .

16. هرگز حمام آفتاب نمی گیرد

جنیفر لوپز به این دلیل حمام آفتاب نمی گیرد که اشعه فرابنفش نور خورشید کلاژن و فیبرهای الاستیک در پوست را تخریب کرده و موجب پیری زودرس می شوند. خود لوپز در این باره می گوید: «سعی می کنم برای مدتی طولانی زیر آفتاب نمانم.»

17. دوری از ۳ چیز مضر

جنیفر لوپز در زندگیش از ۳ چیز مضر دوری می کند. همه ما می دانیم که الکل، قهوه و سیگار برای پوست ما خوب نیست اما برخی از آنها استفاده می کنند. جنیفر در مصاحبه اش با نشریه یواس ویکلی گفته است: «من الکل نمی نوشم، سیگار نمی کشم و قهوه نمی خورم. این موارد واقعا پوستتان را پیرتر می کند.»

18. خواب کافی

یکی دیگر از چیزهایی که جنیفر در زندگی خود رعایت می کند و در مجله ایناستایل به آن اشاره کرده، به اندازه کافی خوابیدن است. او می گوید: «نکته شماره یک این است که همیشه خواب کافی داشته باشید. نمی توانم بیش از این روی چیزی تاکید کنم. من عادت دارم که به طور ایده آل ۹ تا ۱۰ ساعت بخوابم اما مطمئنا میزان خوابم حداقل به ۸ ساعت می رسد.»

19. استفاده هر روزه از مدیتیشن

جنیفر از سال ۲۰۱۵ آغاز به مدیتیشن کرده است. اکنون نیز هر روز صبح و شب ۲۰ دقیقه را به این کار اختصاص می دهد.

20. داشتن دو مربی خصوصی

استخدام مربی از دیگر مواردی بوده که جنیفر لوپز انجام داده است. او در مصاحبه با یواس ویکلی گفته است: «وقتی در نیویورک باشم، با دیوید کرش کار می کنم که مربی فوق العاده ای است و وقتی در لس آنجلس باشم، با تریسی اندرسن کار می کنم. این دو رویکردهای متفاوتی دارند و می خواهم تعادلی در این بین داشته باشم.»

21. دقت زیاد نسبت به تمیزی

جنیفر در مصاحبه های دیگری گفته است که همیشه پس از کار صورتش را می شوید و هرگز با آرایش نمی خوابد. او همیشه پوستش را تمیز و سلامت نگه می دارد.

22. نوشیدن بیش از ۸ لیوان آب

یکی دیگر از نکاتی که جنیفر بر آن تاکید می کند، نوشیدن مقادیر زیاد آب است، به خصوص قبل از کار.

23. استفاده از سبزیجات در برنامه غذایی

حقیقت این است که جنیفر رژیم غذایی بسیار پاکیزه و فرآوری نشده ای دارد. او در مصاحبه هایش به مصرف مقادیر زیادی سبزیجات، مارچوبه، جوانه ها و کلم بروکلی اشاره می کند. او می گوید که عاشق آشپزی و غذای پورتوریکویی است که با آن بزرگ شده است.


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا