دسته‌بندی نشده

بهترین خوردنی برای افزایش تمرکز قبل از امتحان رانندگی

به گزارش دلگرم به نقل از بهداشت نیوز ،شما میخواهید قبل و در حین آزمون رانندگی واقعی خود احساس خوبی داشته باشید. غذاها و نوشیدنی های مختلفی می توانند به طریق مختلف بدن شما را تحت تاثیر قرار دهند، گاهی اوقات با عواقب منفی جدی همراه هستند. چه شما امتحان می دهید یا مربی هستید .

اجتناب از مصرف خوراکی های زیر قبل از رانندگی:

نوشیدنی های قندی بیش از حد نخورید:

اجتناب از غذاهای مملو از شکر و دارای مواد اولیه ای مانند شربت ذرت با فروکتوز بالا می تواند باعث انفجار شدید انرژی شود, اما آن ها حافظه شما را کند می کنند.

رفع استرس موقع امتحان رانندگی

مصرف ادویه قوی و سیر قبل تست رانندگی ممنوع:

بله، آن ها طعم خوبی دارند، اما نمی خواهید جلوی مربی بو بدهید. همه مربیان خوب آموزش دیده اند تا بی طرف باشند، اما بهتر است به آن ها هیچ بهانه اضافی برای نمره منفی دادن ندهید.

قبل از امتحان رانندگی مایعات بیش از حد نخورید:

شما نمی خواهید در آزمون خود نیمه کاره بمانید و به دستشویی بروید. پس در مصرف مایعات زیاده روی نکنید.

قبل از امتحان رانندگی حبوبات و غذاهای چرب مصرف نکنید:

شما و یک مربی در داخل یک محفظه فولادی کاملاً بسته و شیشه ای هستید. اگر هضم شما آرام و بی آزار بماند بهتر است.

 امتحان رانندگی

بایدهای مصرف خوراکی قبل از انجام تست رانندگی:

یک ناهار سبک با سالاد یا سبزیجات برای حفظ ویتامین و مواد معدنی مفید میل کنید.

مصرف مایعات به اندازه کافی قبل از تست رانندگی :
اگر آب بدن خود را از دست دهید کم تر به طور موثر عمل می کند و می تواند علائم فیزیولوژیکی مثل تنفس بد را ایجاد کند.
همان طور که واکنش های شما را تحت تاثیر قرار می دهد، باعث می شود که شما یک راننده کم تر موثر باشید.دقت کنید که به اندازه کافی آب بنوشید.اگر احساس تشنگی می کنید، حتما یک لیوان آب در پشت کیف خود قرار دارید.

مصرف سیب قبل از تست رانندگی:
سیب تقریباً به اندازه یک فنجان قهوه خوب است که شما را بیدار و هوشیار نگاه می دارد. علاوه بر آن حاوی ویتامین، مواد معدنی و مایعات است.

غذای مناسب خوردن قبل از رانندگی

غذاهایی با اسیده ای چرب مفید قبل از تست رانندگی:
انواع ویژه ای از ماهی ها دارای روغن های امگا هستند که به قدرت ذهنی شما کمک می کنند و پروتئین خوب شما را برای مدت طولانی تری نگه می دارد. گزینه های زیادی برای آنچه که خوردن خوب است وجود دارد – فقط پرخوری نکنید.

مصرف موز برای افزایش تمرکز قبل از رانندگی:
موز به علت داشتن ترکیب تیروزین باعث افزایش تمرکز و هشیاری مغز میشود پس برای افزایش تمرکزتان قبل از رانندگی طولانی موز میل کنید به جز موز مواد غذایی دیگری مانند اسفناج، پرتقال، سویا و … حاوی ترکیبی به نام «تیروزین» هستند که تمرکز، هشیاری و دقت نظر را بالا می برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا