دسته‌بندی نشده

بررسی کلیه امکانات تفریحی و رفاهی تم پارک سنتر کیش | آدرس، امکانات و تفریحات

تم پارک سنتر کیش

بزرگترین مجموعه تفریحی تم پارک در منطقه

  1. آدرس : روبروی کشتی یونانی – ساختمان نماد کیش
  2. شماره تماس : 44487000
  3. هزینه هر نفر: 270.000 تومان
  4. زمان پذیرش: 11 صبح الی 19

 تم پارک سنتر کیش [ژوراسیک پارک و مجیک]

اولین مجموعه، مجیک پارک یا پارک جادویی است که بزرگترین تم پارک خطای دید در منطقه خاورمیانه می¬باشد. در این مجموعه بیش از 100 اثر شاخص در حوزه¬های مختلفی نظیر آثار سه بعدی، دنیای بی¬نهایت، خانه وارونه، دنیای جاذبه، آثار شاخص خطای دید، دنیای بلک لایت و ده¬ها آثار مختلف دیگر خواهد بود که از لحاظ تنوع آثار، این تم پارک در ردیف ۵ موزه تراز اول جهان قرار قرار گرفته است.

تم پارک کیش

مجموعه دوم در تم پارک سنتر کیش، بزرگترین ژوراسیک پارک و دراگون پارک (پارک اژدها) سرپوشیده در منطقه بوده که شامل تنوع زیادی از دایناسورهای متحرک همراه با تم های اختصاصی و نیز انواع اژدها در ابعاد بزرگ و با افکت¬های بی نظیر است که برای اولین بار در خاورمیانه ساخته شده است.

معرفی مجموعه تفریحی تم پارک سنتر کیش

در کنار بخش¬های اصلی تم پارک سنتر کیش، بخش‌های متنوعی نظیر فروشگاه، کافه و رستوران ، فروشگاه¬های تخصصی عکاسی و محصولات مرتبط ، فضاهای عمومی نظیر سالن انتظار و نظایر آن هستند.

عکس تم پارک سنتر کیش

در طراحی و ساخت این پروژه بزرگ بیش از ۲۰۰ نفر از چندین کارگروه تخصصی، نظیر کارگروه تخصصی طراحان خلاق و جوان ایرانی، کارگروه تخصصی مهندسان معماری و عمران، کارگروه فنی، کارگروه متخصصان حوزه خطای دید ، موسیقی و گرافیک،کارگروه متخصصان حوزه عصر ژوراسیک در کنار مشاوران و کمپانی‌های مطرح و صاحب برند بین‌المللی، استفاده شده است.

در مورد تم پارک سنتر کیش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا