دسته‌بندی نشده

با این چند نکته بهترین ماشین عروس را انتخاب کنید !

از جمله کارهایی که در برنامه ریزی جشن عروسی باید لحاظ گردد تعیین ماشین عروس و نوع دیزاین بکار گرفته شده در آن است. ایده های متنوعی برای این سبک تزیینات وجود دارد که گزینش هر کدام بستگی به سلیقه شما و نوع ماشینتان دارد که امکان دارد ماشین عروس متعلق به خودتان بوده و یا در صورت تمایل آن را کرایه کرده باشید.

راهنمای کامل انتخاب ماشین عروس

روز عروسی برای هر فردی بهترین و خاطره انگیزترین روز در زندگی او بوده به همین خاطر تمایل دارد تمامی تدارکات آن به بهترین شکل ممکن انجام شود. یکی از این موارد انتخاب ماشین عروس بوده که بهتر است قبل از تصمیم گیری یک سری نکات که در این زمینه مهم می باشد را مدنظر قرار دهید و سپس انتخاب خود را انجام دهید تا بدون هیچ مشکلی جشنی ایده آل و باشکوه برگزار نمایید.

اصول انتخاب ماشین عروس

در واقع باید گفت ماشین عروسی از آیتم هایی بوده که به طور معمول در ظاهر بدون اهمیت بوده و تدارک و رزرو آن به تعویق می افتد. ولی برعکس تصوری که اغلب افراد دارند ماشین عروس در عکس و فیلم عروسی نقشی بسیار مهم داشته و همینطور زمان ورود و خروج عروس و داماد تمامی نگاه ها به ماشین عروس جلب می شود.

نکات انتخاب ماشین عروس

برخی افراد تمایل دارند در روز عروسی از ماشین های مدرن و گران قیمت استفاده نموده و با اجاره کردن این ماشین ها در تلاش هستند تا روز عروسی خود را باشکوه و مجلل برگزار نمایند. برخی دیگر به دنبال ماشین های قدیمی و کلاسیک می باشند. اما بایستی در گزینش ماشین عروس و گل آرایی آن نکاتی را رعایت نمود تا این شب به یاد ماندنی را بدون هیچ گونه مشکلی پشت سر بگذارید. در ادامه به بیان مهمترین این موارد پرداخته ایم.

نکات ضروری انتخاب اتومبیل اجاره ای برای روز عروسی

استفاده از ماشین اجاره ای یا ماشین خودتان

در صورتی که خودتان ماشین دارید در وهله اول توصیه می شود که از همان برای ماشین عروسی بهره ببرید. این عمل مزایای زیادی دارد. اول این که از این طریق در هزینه های خود صرفه جویی می کنید. مزیت دوم این است که هر وقت سوار ماشین شوید یاد و خاطره روز عروسی برای شما مرور خواهد شد و برایتان لذت بخش خواهد بود.
اما در صورتی که خودتان ماشین ندارید و نمی خواهید هزینه زیادی را نیز پرداخت نمایید می توانید ماشین یکی از اقوام یا دوستانتان را امانت بگیرید. اما اگر ترجیح می دهید ماشین اجاره کنید باید نکاتی را رعایت نمایید. امروزه افراد می توانند در صورت تمایل ماشین های مدرن و همچنین قدیمی و یا عتیقه و اسپرت به همراه راننده یا بدون راننده کرایه نمایند و برخی موسسات اتومبیل ها را به شکل ساعتی و یا حتی روزانه اجاره می دهند.

ماشین عروس

بازدید خودرو اجاره ای قبل از رزرو

باید حتما قبل از رزرو ماشین آن را به خوبی مورد بررسی قرار دهید تا روز عروسی بدون هیچ مشکلی سوار ماشین شوید. این عمل شما را در زمان تصمیم گیری در رابطه با انتخاب مدل و استایل ماشین عروسی بسیار کمک خواهد کرد. به غیر از این قبل از بستن قرارداد تمامی مسائل مربوط به خودرو را کنترل نموده و هر گونه صدمه را به موسسه اطلاع رسانی نمایید.

کرایه ماشین عروس به همراه راننده یا بدون آن

برخی از داماد ها ریسک پذیر نبوده و برایشان فرقی ندارد که خودشان ماشین عروس را برانند و یا یک راننده این کار را انجام دهد. بنابراین میل زیادی به کرایه ماشین با راننده دارند چرا که در این صورت تمامی مسئولیت خودرو بر عهده راننده شرکت بوده که ماشین را از آن کرایه نموده اند، بدین گونه نیازی به هیچ نوع وجه و یا مدرک ضمانتی نمی باشد.
از دلایل دیگر کرایه اتومبیل با راننده می تواند نداشتن گواهینامه، تمام شدن تاریخ گواهینامه و یا نداشتن تجربه لازم برای رانندگی با خودرو های دنده اتومات باشد. چرا که اغلب این گونه ماشین ها دارای دنده اتوماتیک می باشند.

نوع رنگ ماشین

به طور معمول مناسب ترین رنگ برای ماشین عروس رنگ سفید می باشد چرا که عروس یه معنی سفیدی و رنگ سفید نشانه عروس می باشد.

انتخاب ماشین عروس

طریقه گل آرایی ماشین عروس

تزیینات ماشین عروس بسیار مهم بوده و این که چه مدل گلی را دوست دارید روی ماشین بزنید. بایستی درباره آن موافقت داشته باشید. برای ماشین های تیره رنگ یا مشکی بهتر است از گل هایی که رنگ تندی دارند استفاده نمایید و یا ماشین هایی که رنگ خاکستری و بژ دارند می توانید گل های صورتی رنگ استفاده نمایید. ماشین های سفید رنگ همخوانی بهتری با گل ها دارند و نمی توان فقط از یک رنگ گل برای آن ها بکار برد.

وجود فضای کافی داخل ماشین

در صورتی که پیراهن عروس پف و چین بسیار زیادی داشت در این گونه موارد نیاز است که از ماشینی استفاده نمایید که از فضای کافی برخوردار باشد تا بدین گونه از چروک شدن لباس جلوگیری شود.

توجه به چسب ها

در زمان دیزاین ماشین عروس و همچنین پس از تمام شدن مراسم وقتی که می خواهید گل ها و تزیینات انجام شده را از روی ماشین بردارید مواظب چسب های به کار گرفته در آن باشید تا به رنگ اتومبیل صدمه ای نرسد به ویژه اگر ماشین کرایه ای باشد.

ماشین عروس

توجه به زمان اجاره ماشین عروس

در صورتی که دوست دارید ماشین عروس را به شکل ساعتی اجاره نمایید حدود چند ساعت اضافه تر در نظر گرفته و به مواردی همچون ترافیک، بدقولی عکاس و مهمان ها و آرایشگر نیز توجه نمایید.

در نظر گرفتن همراهان عروس و داماد

تعیین مدل ماشین عروس به نوع سلیقه و توان مالی فرد بستگی دارد اما از جمله عوامل تاثیرگذار و مهم در این زمینه تعداد ساقدوش های عروس و داماد و افرادی می باشد که قرار است سوار ماشین عروس شوند. در صورتی که برای ساقدوش ها تمایل دارید ماشین دیگری را رزرو کنید بهتر است در زمان مناسب این کار را انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا